Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Compania Medrom gandeste sanatos

MEDROM militeaza alaturi de Fundatia “Copii Sanatosi” pentru reducerea numarului de malformatii congenitale la copiii nou-nascuti

Hotelul Howard Johnson din capitala a gazduit ieri lansarea oficiala a noii campanii educationale ce vizeaza incurajarea controlului medical in perioada sarcinii si reducerea numarului de malformatii congenitale in randul copiilor nou-nascuti.

 

Evenimentul a fost organizat de Fundatia “Copii Sanatosi” cu sprijinul moral si financiar al companiei MEDROM si a reunit personalitati de marca din sectorul de afaceri, socio-cultural si mass-media, printre cei prezenti aflandu-se si premierul Calin Popescu Tariceanu, care a tinut sa-i felicite pe toti cei care au aderat la aceasta initiativa unica.

MEDROM – Healthy Thinking a decis sa se alature inca odata unui demers nobil, aceasta nefiind prima actiune de acest fel in care se implica. Compania incepe sa isi construiasca o reputatie in lumea actiunilor caritabile, avand la activ mai multe campanii, dintre care cele mai recente sunt proiectul “Go, VASI, Go!” si “Auction for life”.  

Prezenta la eveniment, Petruta Grigoriu – Director General al Medrom a declarat celor prezenti: “Este o dovada in plus ca vointa si disponibiliatea companiei noastre de a se implica in actiuni cu caracter social nu reprezinta un eveniment izolat sau de conjunctura. Dimpotriva. Cred ca, pentru multi, acest model de atitudine incepe sa se transforme intr-un act de conduita sociala. Iar acest lucru este un mare pas inainte pentru societatea noastra.”
Acest eveniment face parte dintr-o campanie de comunicare mai ampla ce urmeaza a fi coordonata de agentia FRIENDS Advertising, obiectivul urmarit fiind acela de a informa viitoarele mame asupra pericolului pe care il reprezinta malformatiile congenitale si de a incuraja controlul medical prenatal.

“Ceea ce am văzut la evenimentul de ieri demonstrează potenţialul comunităţii româneşti de business de a schimba lucrurile in bine si de a oferi modele de urmat.”, a declarat Tic Nica – Business Development Director al agentiei FRIENDS Advertising .

Bucuresti, 20.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.