Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Compania Albalact a obtinut certificarea

sistemului de management al sigurantei alimentare conform ISO 22000/2005

Compania Albalact Alba Iulia a implementat sistemul de management al sigurantei alimentare conform ISO 22000/2005, sistem care a fost certificat de TÜV Thüringen prin reprezentantul sau in Romania – TÜVKarpat.

Astazi, la sediul companiei Albalact din Oiejdea, Andreas Drechsel, directorul general al organismului de certificare TÜV Thüringen, a inmanat oficial reprezentantilor Albalact documentele de certificare a sistemului de management pentru siguranta alimentara. Scopul implementarii sistemului este acela de a documenta politica si strategia companiei in domeniul sigurantei alimentelor, de a informa si instrui utilizatorul intern asupra cerintelor, relatiilor si responsabilitatilor esentiale referitoare la siguranta alimentelor. Acest sistem le permite responsabililor companiei sa tina sub control siguranta produselor fabricate.

„Decizia conducerii Albalact de a proiecta si introduce un sistem de management al sigurantei alimentare reprezinta un demers important pentru mentinerea pozitiei de lider a Albalact pe piata lactatelor. Demersul a urmat firesc unor schimbari importante si strategice in evolutia companiei: extinderea portofoliului de produse si retehnologizarea liniilor de productie in conformitate cu normele Uniunii Europene”, declara Ioan Dirzu, vicepresedinte Albalact si initiatorul acestui proiect. 

“Albalact se dovedeste a fi o companie care constientizeaza investitia in implementarea si certificarea unui sistem de management ca pe o garantie a bunului mers al organizatiei, venind ca o completare a investitiilor substantiale in tehnologia de ultima ora din fluxul de productie. Devenind una dintre cele mai moderne fabrici din S-E Europei, Albalact s-a prezentat impecabil in fata exigentelor auditorilor TÜV Thüringen”, spune Andreas Drechsel, directorul general al Organismului de certificare TÜV Thüringen. 

“Sunt convinsa ca aceasta colaborare onoreaza ambele companii, Albalact fiind cea mai importanta firma cu capital romanesc din piata lactatelor, iar TÜVKarpat fiind liderul segmentului premium al certificarilor”, adauga Iulia Ionescu, directorul general al TÜVKarpat.

Compania Albalact a avut o evolutie spectaculoasa in ultimii ani, evolutie care a culminat, la sfarsitul anului trecut, cu deschiderea noii fabrici din Oiejdea, una dintre cele mai moderne unitati din Europa de Est. Anul trecut, Albalact a lansat noi produse sub toate cele trei branduri ale sale – Zuzu, Fulga si Albalact  – si a facut investitii importante in echipamente, in depozite, in flota si alte investitii in marketing si promovare.

„Investitiile importante vor continua si anul acesta, mai ales pentru extinderea noii fabrici Albalact de la Oiejdea, care a preluat deja 95 la suta din intreaga productie Albalact si poate prelucra pana la 300.000 de litri de lapte zilnic. In noua fabrica Albalact mai vrem sa extindem spatiile de depozitare si sa demaram curand si productia de branzeturi, pe care a planificat-o inca de la sfarsitul anului trecut”, precizeaza Traian Simion, director general Albalact.

In plus, pana la jumatatea anului, Albalact va avea si un nou centru logistic modern langa Bucuresti, centru ce va deservi zona de Sud-Est a tarii. Tot in 2008, actionarii Albalact planuiesc sa intre pe o noua piata cu brandul Fulga – piata „baby food” (alimente pentru copii) – si mai ales sa faca investitii in materie prima de calitate, prin modernizarea fermei proprii deja existente la Vaidei (Hunedoara) si prin dezvoltarea unor ferme noi.

„In ceea ce priveste vechea fabrica Albalact din Alba Iulia, ea ar putea fi transformata intr-un proiect de real estate, in care Albalact sa fie doar partener pasiv, fara sa-si diversifice insa domeniul de activitate, sau ar putea fi vanduta unui investitor de asemenea pe proiecte real estate”, mai precizeaza Traian Simion.

Albalact se afla in acest moment printre primii cinci producatori de lactate din Romania. Potrivit analizelor MEMRB, Albalact este lider de piata pe segmentul laptelui proaspat pasteurizat cu laptele Zuzu si mai este lider de piata cu untul de masa Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Laptele UHT Fulga a adus compania Albalact tot pe locul doi pe segmentul UHT.

In prezent, Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu si Albalact. Fiecare dintre aceste marci detine cate o treime din valoarea vanzarilor. Rezultatele dupa primele noua luni ale anului 2007 arata ca Albalact a inregistrat o crestere cu 64,33% a cifrei de afaceri, pana la 111.754.297 ron, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand cifra de afaceri a fost de 68.004.196 ron. Tot in perioada ianuarie 2007 – septembrie 2007, Albalact a inregistrat un profit net de 5.689.254 ron, cu 106,14 % mai mare decat profitul net raportat in aceeasi perioada a anului trecut, care a ajuns la 2.759.959 ron.

Bucuresti, 7.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.