Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CommShop, bilant pe plus dupa primele 6 luni de activitate

CommShop este un boutique creativ de comunicare lansat ca o initiativa antreprenoriala in luna iunie a acestui an, si dupa doar sase luni de activitate incheie anul pe plus. De la infiintare si pana acum, compania a castigat numerosi clienti de portofoliu pe baza unor contracte de consultanta strategica in comunicare.

„Am pornit in plina recesiune economica pe baza unui plan de afaceri bine stabilit, care ne permite sa venim in intampinarea antreprenorilor si IMM-urilor cu solutii personalizate si creative, adaptate perfect nevoilor lor specifice, pe baza unor bugete limitate. Conform planului initial ne propuneam sa devenim profitabili pana in primavara anului viitor, insa am reusit sa ne atingem obiectivele dupa doar trei luni de la infiintare. In 2011 ne vom concentra pe consolidarea marjei de profitabilitate, marirea echipei si pe adaugarea de noi clienti in portofoliu”, declara Alex Filip, managing director CommShop.

Printre clientii actuali ai companiei se numara companii precum BizSuport, Biocera, Jovsky Dental si Jovsky Studio, Thera Group sau Rompay. Cele mai solicitate servicii in 2010 au fost cele de consultanta strategica, serviciile de creatie publicitara cat si cele de web design.

„Avem o abordare de tip boutique de comunicare, oferim pachete de servicii la pret fix din toate zonele comunicarii si solutii personalizate si creative pentru companiile care cauta sa isi eficientizeze eforturile de promovare. Recesiunea a pus presiune pe manageri si antreprenori sa reduca costurile si multi au ales astfel o colaborare cu o agentie mai mica, dar care ofera solutii personalizate, creative si mai eficiente din punct de vedere al costurilor. Credem ca acest trend va continua si anul viitor si vom asista la o reasezare a pietei de comunicare din Romania”, adauga Alex Filip.

CommShop vine in intampinarea antreprenorilor si a companiilor mici si mijlocii cu servicii specializate diverse din zona comunicarii, de la servicii de creatie, identitate si brading, web design sau servicii editoriale la consultanta strategica de comunicare. Echipa CommShop este formata din profesionisti creativi si entuziasti, cu experienta solida in toate domeniile comunicarii, acumulata atat in presa cat si in agentii de top de publicitate si relatii publice, astfel compania nu este specializata pe o nisa, ci pe o multitudine de discipline ale comunicarii.

Principalul canal de vanzare il reprezinta site-ul companiei: www.commshop.ro

CommShop ofera o colectie exclusiva de servicii, adunate sub umbrela unui boutique creativ de comunicare, asigurand astfel indeplinirea eficienta a tuturor nevoilor de promovare pe baza unor bugete limitate. Gama de servicii cuprinde servicii de branding si creatie publicitara, instrumente de promovare online si consultanta specializata de relatii publice.

Alex Filip are o experienta solida de peste 8 ani in comunicare, atat in presa scrisa cat si in relatii publice, a lucrat in unele dintre cele mai mari agentii de publicitate din Romania, iar din ultima pozitie a coordonat echipa unei agentii regionale de relatii publice. Dupa sase luni de vacanta sabatica, a luat calea antreprenoriatului si in luna iunie 2010 a pus bazele CommShop, butique creativ de comunicare.

Bucuresti, 15.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.