metalshow

Comma Oil, o noua imagine

– Gigantul britanic-brazilian a finalizat procesul de rebranding –

Comma Oil (www.ro.commaoil.com), liderul britanic-brazilian în uleiuri de mașină şi substanţe chimice pentru întreținerea autovehiculelor și a vehiculelor comerciale, a finalizat procesul de rebranding.

Comma Oil & Chemicals a dezvăluit o nouă identitate vizuală pe măsură ce continuă să îşi consolideze poziţia ca furnizor de vârf al unor produse de încredere şi de calitate către o bază de clienţi globală, aflată în expansiune.

Campania de rebranding include introducerea unui nou slogan şi a unei sigle modernizate. Sloganul, „Încrederea vine din interior”, reflectă încrederea pe care o are Comma în calitatea produselor sale, de la baze, procesul de producţie şi regimul de testare, până la angajaţi şi la testele din lumea sporturilor cu motor. Aceasta le arată şi clienţilor – conducători auto, tehnicieni şi distribuitori – că pot avea încredere, la rândul lor, în produsele Comma.

Sigla, care marchează separarea de fostul design Comma în roşu şi albastru, este alcătuită din două inele care reprezintă nu numai latura auto a companiei, ci şi continua sa evoluţie.

Noua imagine vizează şi gama de ambalaje, deoarece Comma a lansat un ambalaj într-o nouă formă, cu o siluetă frapantă şi elegantă şi care va fi utilizat exclusiv de marca Comma. Fiecare etichetă va purta steagul britanic, reflectând moştenirea Comma ca marcă britanică, ale cărei produse sunt fabricate în Regatul Unit.

Schimbarea imaginii Comma este dată de intrarea producătorului într-o nouă etapă de dezvoltare şi de investiţii. Înfiinţată în 1965 ca fabrică de procesare a uleiurilor de motor tradiţionale, Comma este acum deţinută de conglomeratul brazilian Cosan, lider pe piaţa de profil. Sub egida Cosan, Comma a continuat să-şi dezvolte excelenta reputaţie de calitate a produselor şi serviciilor, produsele Comma fiind acum disponibile în peste 40 de pieţe din lume.

Mike Bewsey, purtătorul de cuvânt Comma, explică strategia din spatele campaniei de rebranding: „Acesta este un moment fascinant în istoria mărcii Comma. Ne consolidăm prezenţa la nivel internaţional şi doream o nouă identitate pentru a reflecta această fază şi oferta noastră de calitate foarte înaltă. Vrem ca identitatea noastră să fie îndrăzneaţă, modernă şi imediat recunoscută ca aparţinând companiei Comma. Ne-am hotărât să ne axăm pe tema încrederii, deoarece credem că este esenţială pentru poziţia noastră de furnizor de produse de vârf pe plan global şi pentru toată asistenţa oferită.”

Bucuresti, 20.01.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *