Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Combinatiile inspirate vin de la NESTEA

NESTEA a lansat în această vară o nouă campanie integrată de comunicare. Sub sloganul “Combinaţia care te inspiră”, NESTEA îi provoacă pe cei care acceptă să caute ineditul în lucrurile obişnuite, să fie spontani şi să se lase prinşi într-un exerciţiu de imaginaţie.

Conceptul creativ al campaniei porneşte de la una din principalele valori ale brandului: NESTEA este băutura răcoritoare care, printr-o combinaţie inspirată de ceai şi fructe, conferă o stare fizică şi emoţională de bine şi bună dispoziţie în fiecare zi. Prin noua campanie de comunicare, NESTEA
te provoacă să gaseşti combinaţii inedite din lucruri simple, în cele mai neaşteptate locuri. Pentru că NESTEA te răcoreşte şi îţi face ziua mai… inspirată.

“Noua campanie surprinde perfect latura creativă a brandului NESTEA, răsplătindu-i în acelaşi timp pe consumatorii loiali, care apreciază atât caracteristicile produsului, cât şi modul de viaţă pe care NESTEA îl promovează. Campania este una integrată, mixul de comunicare fiind format din spot TV, ad-uri de presă, outdoor, radio, internet, toate susţinute de activităţi de relaţii publice. De asemenea, noua campanie de comunicare include acţiuni de sampling desfăşurate în magazine sau HoReCa”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Still Beverages Group Brand Manager, Coca-Cola South Eastern Europe Business Unit.

Campania, care urmează să fie implementată în mai multe ţări din Europa, a fost realizată la nivel internaţional – strategie şi creaţie – de agenţia McCann Erikson Germania. Pentru campania TV au fost realizate 2 spoturi diferite – primul rulează în prezent iar cel de-al doilea urmează să fie difuzat începând cu luna septembrie.

Şi, întrucât combinaţiile inspirate încep chiar cu NESTEA, consumatorii se pot bucura de noul
NESTEA Mango-Ananas, o combinaţie exotică prezentă pe piaţă în ediţie limitată, de vară.

Parte a portofoliului companiei Coca-Cola, brandul NESTEA a fost lansat în România în anul 2005, iar gama NESTEA Vitao în 2008. În acest moment, brandul NESTEA are 2 game: gama NESTEA pe bază de ceai negru cu arome de: Lamâie, Piersică, Fructe de Pădure şi Mango-Ananas (ediţie limitată pentru această vară), disponibilă pe piaţă în sticle de 0.250LRGB (returnable glass bottles), 0.5L şi 1.5L PET şi gama funcţională NESTEA Vitao, cu beneficii variate: NESTEA Vitao Ceai Verde cu Căpşuni şi Aloe Vera (pe bază de ceai verde, cu efect protector) şi NESTEA Vitao Ceai Roşu cu Pară (pe bază de ceai rooibos, cu efect liniştitor), disponibilă pe piaţă în sticle de 0.250LRGB, 0.5L şi 1L PET.

Bucuresti, 05.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.