Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Colectia de Succese” – cele mai mari reusite romanesti din 2007

URSUS a lansat astăzi, 5 martie, proiectul “Colecţia de Succese”, care îşi propune să celebreze anual succesele românilor din 5 domenii: Sport, Artă şi Cultură, Ştiinţă şi Invenţii, Business şi Implicare Socială.

“Prin proiectul “Colecţia de Succese”, URSUS îşi continuă tradiţia de a susţine, recunoaşte şi de a promova succesele românilor de pretutindeni. Am conceput astfel un proiect complex, prin care ne-am propus să recunoaştem anual realizările celor mai valoroşi români”, a declarat Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS. Pentru a identifica cele mai reprezentative valori şi domeniile de activitate pe care românii le asociază cu succesul, URSUS a realizat în prima fază a proiectului un studiu de marketing cu ajutorul companiei de cercetare Synovate.
Cercetarea a inclus două faze: o cercetare calitativă – interviuri realizate cu 8 personalităţi de referinţă din domeniile artă, mass-media, medicină, sport, design şi o cercetare cantitativă realizată pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional pentru mediul urban (600 de respondenţi), persoane cu studii medii şi superioare şi vârste cuprinse între 18 şi 64 de ani.

Dintre cei intervievaţi, 81% au declarat că a avea succes înseamnă „să fii un bun cetăţean, care respectă normele societăţii”; tot 81% au identificat succesul cu expertiza şi competenţa într-un anumit domeniu de activitate, iar 78% cu depăşirea propriilor limite.

În cea de-a doua fază a proiectului, a fost implicat un juriu alcătuit din personalităţi de marcă, fiecare reprezentativă pentru câte o categorie: Ivan Patzaichin (Categoria Sport), George Banu (Categoria Artă şi Cultură), Cristian Lascu (Categoria Ştiinţă şi Invenţii), Ion Ţiriac (Categoria Business) şi Anca Harasim (Categoria Implicare Socială). Aceştia au nominalizat câte 5 personalităţi din fiecare categorie, aducând astfel în competiţie 25 de nominalizaţi.

„Am acceptat invitaţia celor de la Ursus în primul rând fiindcă am apreciat iniţiativa lor de a aduce în prim-plan fenomenele pozitive ale societăţii româneşti, respectiv acei români care merită într-adevăr să fie consideraţi modele de succes. Am avut astfel ocazia de a nominaliza 5 români care au avut realizări excepţionale în domeniul Ştiinţă şi Invenţii”, a declarat Cristian Lascu, redactor-şef National Geographic Romania.

În cea de-a treia etapă, în perioada 5 – 31 martie, publicul îşi va putea vota nominalizatul preferat din fiecare categorie pe site-ul oficial al proiectului www.colectiadesuccese.ro şi la Televoting & Info Line: 021/ 308 09 91 (număr cu tarif normal). În aceeaşi perioadă, fiecare membru al juriului va oferi note fiecărui nominalizat, astfel încât decizia privind câştigătorul de la fiecare categorie va aparţine în proporţie de 50% publicului şi 50% juriului.

În cadrul Galei de premiere ce va avea loc în data de 17 aprilie, celor 5 câştigători ai proiectului (câte un câştigător pentru fiecare categorie) le va fi înmânat trofeul „Colecţia de Succese” semnat de artistul plastic Bogdan Hojbotă. De asemenea, aceştia vor avea ocazia să facă o călătorie către cea mai înaltă clădire din lume, Burj Dubai, situată în oraşul Dubai, care va fi finalizată în noiembrie 2008 şi va avea 850 metri înălţime.

URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, deţine o cotă de piaţă de 24,9% (conform MEMRB). Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.500 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Stejar şi Pilsner Urquell.

SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, cu participaţii în companii de fabricare a berii şi contracte de distribuţie în peste 60 de ţări de pe şase continente. Mărcile grupului includ beri internaţionale premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci

locale aflate in poziţii de lideri de piaţă. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii de îmbuteliere a produselor Coca-Cola din lume.

În exerciţiul financiar încheiat la 31 martie 2007, grupul a raportat un profit brut ajustat de 3.154 milioane USD şi o cifră de afaceri de 18.620 milioane USD. Compania SABMiller plc este cotată la bursele de valori din Londra şi Johannesburg.

Bucuresti, 5.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.