Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Colectia de primavara – vara 2006 River Woods

semnata de Graffiti BBDO

Graffiti BBDO si River Woods au lansat o noua colectie de printuri pentru sezonul primavara – vara 2006, ale carei piese de rezistenta sunt executiile “Mother”, “Young Man” si  “Prince Albert”.

Conceptul creativ al campaniei a pornit de la caracteristicile vestimentatiei River Woods: rezistenta si comoda. Dezvoltarea acestui insight s-a facut pe o directie ce permitea executii inedite: atat de rezistente si de comode incat nu vei mai dori sa le dezbraci niciodata.

Cele trei printuri ilustreaza ideea de durata, de trecere a timpului in conditiile in care hainele raman aceleasi. Este vorba despre o mama care alapteaza fara a renunta la bluza pe care o poarta, despre un tanar care se uita in oglinda, imbracat fiind in haine pe care in mod clar le poarta de ani intregi si i-au ramas mici sau despre un altul care si-a facut piercing cu hainele pe el.

Campania a fost declinata, pe langa print, si pe segmentul outdoor in Bucuresti, Constanta si Timisoara (orasele unde exista magazine River Woods).

Targetul campaniei este reprezentat de “tinerii adulti” care cunosc valoarea vestimentatiei pe care o poarta dar si pe cea a banului si apreciaza calitatea mai presus de orice.

Echipa de creatie care a realizat campania de printuri a fost formata din: Dan Stanescu si Petru Teodorescu – Copywriteri, Cosmin Simionescu – Art Director, Alina Zaharescu – Group Creative Director si Adrian Preda – Creative Director, Vitalie Brega – Phot Producer. Studioul foto care a realizat fotografiile a fost Carioca.

River Woods este o marca inovatoare de imbracaminte ce se adreseaza prin stilul Casual Wear intregii familii.

Bucuresti, 4.04.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *