free download 78 travel guides written by experts

CokeLive Peninsula 2009 – un eveniment Coca-Cola implementat de Tempo Action

Multă muzică, multă distracţie şi mai ales multă libertate! Aşa poate fi descrisă, în câteva cuvinte, atmosfera de la cea de-a 7-a ediţie a festivalului CokeLive Peninsula. Dezvoltat sub noua platformă de comunicare “Coca-Cola deschide şi savurează fericirea”, evenimentul CokeLive Peninsula  2009 a transformat  Târgu Mureş, timp de 4 zile, între 23 şi 26 iulie, în locul de unde nici un iubitor de muzică bună nu putea să lipsească.
Şi lumea a fost acolo. În cifre, CokeLive Peninsula 2009 arată astfel: peste 70.000 de participanţi, peste 1500 de corturi în camping-ul special amenajat, peste 65 de trupe autohtone şi internaţionale şi peste 42.000 litri de produse din portofoliul Coca-Cola care au potolit setea iubitorilor de muzică bună. 

Pe lângă concerte, publicul a avut parte de foarte multe experienţe non-muzicale precum sporturi extreme, printre care şi bungee jumping, jocuri sau concursuri speciale soldate cu peste 1900 de premii: corturi, telefoane mobile, ceasuri, mingi, tricouri , CD-uri şi DVD-uri.  Pentru a doua oară, strategia de comunicare below the line a  festivalului CokeLive Peninsula a fost dezvoltată şi implementată  de Tempo Action,  prima colaborare a agenţiei cu Coca-Cola pentru acest proiect fiind ediţia CokeLive 2007.
  
“CokeLive e un proiect la care ţinem foarte mult. Cred că orice om care lucrează în BTL îşi doreşte să aibă ocazia să colaboreze pentru un eveniment de o asemenea amploare. Pe de o parte este extrem de solicitant, dar pe de altă parte satisfacţia este imensă pentru că realizezi că a meritat toate eforturile”, declară Nicolae Rotaru, Field Manager Tempo Action.

Echipa “CokeLive Peninsula 2009” :
Mihaela Daminescu – Events Coordinator Coca-Cola HBC Romania
Alexandra Dinescu – Events Coordinator Coca-Cola HBC Romania
Stefan Mocanu – Events Coordinator Coca-Cola HBC Romania
Cristian Linaru – Brand Manager Coca-Cola Romania
Nicolae Rotaru – Field Manager Tempo Action
Vlad Grigore – Jr. Field Account Manager Tempo Action
Simona Vacaru – Field Account Manager Tempo Action
Cristina Marchidan – Logistic Coordinator Tempo Action

Bucuresti, 11.08.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *