Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cohn&Jansen JWT relansează Tazovsky

KV Tazovsky

Tazovsky Vodka, primul brand propriu din portofoliul PP Distributors România, s-a relansat la sfârșitul lunii noiembrie printr-o campanie de comunicare semnată de Cohn&Jansen JWT. Campania este rezultatul unui pitch organizat anul trecut și este primul pas spre repoziționarea brandului pentru segmentul mainstream din România.

“Piața de vodcă este o piață matură, extrem de competitivă, cu o ofertă variată și produse bine stabilite. De aceea era nevoie de o idee curajoasă, care să poziționeze Tazovsky simplu și memorabil pe segmentul mainstream” a declarat Nikitas Aspiotis, General Manager.

Conceptul câștigător – Lecția de vodka – pornește de la observația că, atunci când vine vorba despre vodcă, consumatorii români nu sunt foarte bine informați despre ceea ce își toarnă în pahare.

KV Tazovsky

“Pare aproape incredibil, dar, deși matură, categoria de vodcă nu le-a explicat niciodată românilor ce înseamnă o vodcă bună. Din cauza reclamelor la bere, orice bărbat știe să-ți spună care-i treaba cu hameiul, apa și mălaiul, la vin au tot felul de considerații despre sol, regiune sau pastile. La vodcă, în schimb, e liniște și asta a prezentat o oportunitate strategică extraordinară pentru o vodcă foarte bună cum este Tazovsky” spune Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner Cohn&Jansen JWT.

Cu execuții pe TV, în BTL și în in-store, campania are în focus cele 3 ingrediente care alcătuiesc o vodcă bună: apa, procesul de distilare și lipsa zahărului adăugat.

“Execuțiile au dublu scop, să informeze, dar să fie și entertaining, așa că în spotul TV am ales să purtăm o discuție directă, de la bărbat la bărbat, cu pasionații de vodcă, chiar într-unul din locurile lor preferate (Tormen, în centrul Bucureștilor, pentru cunoscători). Sperăm să le placă noua noastră abordare” a declarat Alex Negoescu, Creative Director Cohn&Jansen JWT.

Spotul campaniei:

Echipa Cohn&Jansen JWT
Andrei Cohn – Creative Director & Managing Partner
Alex Negoescu – Creative Director
Ștefan Chiritescu – Strategic Planner
Adi Marciu – Art Director
Alexandra Manoilă – Copywriter
Octavian Budai – Art Director
Alexandra Popa – Copywriter
Virgil Ghelmeci, Mihai Gheorghe – DTP
Ilinca Dumitrescu – AV Producer
Miriam Ivănescu – Account Director
Ruxandra Popescu – Account Manager

Echipa PP Distributors Romania
Nikitas Aspiotis – General Manager
Antonia Stere – Customer Marketing Manager
Mihai Chiriacescu – Brand Manager

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.