expoplast Sibiu 2019

CohnandJansen JWT si Atelieru.ro invita sportivii sa doneze fani pentru Special Olympics Romania

CohnandJansen JWT si Atelieru.ro semneaza noua campanie de imagine pentru Special Olympics Romania. Pornind de la insight-ul potrivit caruia orice sportiv merita sa se bucure de aprecierea fanilor, cele 2 agentii au venit cu un concept creativ care incurajeaza sportivii consacrati sa fie alaturi de sportivii Special Olympics Romania, cu ocazia participarii acestora la Jocurile Mondiale de Vara Special Olympics de la Los Angeles.

Orice sportiv isi doreste si merita fani; din pacate insa, cauza sportivilor Special Olympics Romania este putin cunoscuta in randul publicului. Campania actuala isi doreste sa solutioneze nevoia de awareness a ONG-ului si a initiativelor acestuia si sa le ofere sportivilor Special Olympics atentia si sustinerea pe care o merita si de care au atat de multa nevoie.

Jocurile Mondiale de Vara Special Olympics de la Los Angeles, SUA, se vor desfasura in perioada 25 iulie — 2 august, echipa Romaniei avand o delegatie compusa din 29 de sportivi ce vor concura la inot, gimnastica artistica, bocce, tenis de masa, fotbal unificat si atletism.

Prin urmare, campania de comunicare se va desfasura in perioada 15 iulie – 4 august. Call to action-ul propune sportivilor profesionisti sa “doneze fani” prin crearea unui scurt film, nominalizarea altor doi sportivi celebri si urcarea filmului pe pagina de facebook personala, impreuna cu link-ul aplicatiei catre campanie. Aplicatia va centraliza toti fanii donati de catre fiecare sportiv implicat.
Echipa CohnandJansen JWT care a lucrat la realizarea campaniei este formata din: Adrian Marciu – Art Director, Alexandra Manoilă – Copywriter, Iulia Niculae – Account Director, Alex Negoiescu – Group Creative Director, Monica Rădulescu – Head of Digital & Strategic Planner.

Echipa Atelieru.ro care a dezvoltat componenta de online a campaniei este formata din: Cristina Bara – Senior Web Developer, Robert Capraru – Digital Art Director, Vlad Paun – CTO.

Din partea Special Olympics Romania au contribuit: Emilia Ispas – Program Director si Alina Coman – Development Officer.

Misiunea Special Olympics este de integrare sociala prin sport a persoanelor cu dizabilitati intelectuale. Ceea ce diferentiaza competitiile Special Olympics de restul competitiilor pentru persoane cu dizabilitati este ca toti sportivii care participa in concursuri sunt castigatori. Fiecare dintre ei urca pe podium si primeste o medalie, lucru care le intareste increderea in propria persoana si ii ajuta in depasirea barierelor personale si sociale.

Filozofia Special Olympics se intemeiaza pe convingerea ca persoanele cu nevoi speciale pot si au dreptul sa invete si sa beneficieze de avantajele participarii la activitati sportive individuale sau in echipa, daca sunt educate si incurajate in acest sens. Special Olympics considera ca antrenamentul este un element esential pentru dezvoltarea calitatilor sportive si ca dezvoltarea unui mediu concurential caracterizat prin conditii de egalitate pentru toti participantii este o metoda adecvata de testare a capacitatilor individuale si a evolutiei lor sportive, dar si calea de a le oferi mijloace motivante pentru dezvoltarea personala.
Fundatia Special Olympics din Romania este parte integranta a miscarii sportive internationale Special Olympics. Aceasta organizatie contribuie la integrarea sociala a persoanelor cu dizabilitati intelectuale, oferindu-le sansa de a-si descoperi si dezvolta potentialul si calitatile sportive prin intermediul programelor de pregatire si a evenimentelor competitionale, organizate pe tot parcursul anului. Special Olympics constituie o experienta care insufla energie, sanatate, incredere in sine si bucuria de a trai.

Din punct de vedere cifre, Special Olympics Romania este un program national care implica:
· 27.000 de sportivi cu dizabilitati intelectuale in toata tara;
· 2.500 de antrenori si voluntari;
· 12.000 de elevi si profesori din scoli de masa constientizati
· 12 discipline sportive olimpice;
· 130 de scoli speciale si ONG-uri partenere in toata tara;
· 100 de evenimente organizate anual;
· 50 evenimente de evaluari ale starii de sanatate, oferite gratuit, pana in prezent.
De asemenea, campania isi propune sa creasca notorietate pentru fundatia Special Olympics in randul factorii de decizie politici, a liderilor de opinie si mass-media, aducand astfel in centrul atentiei si in agenda presei realitatea de zi cu zi si problemele cu care se confrunta sportivii Special Olympics.

Bucuresti, 20.07.2015

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *