Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

CohnandJansen JWT semneaza campania Floriol 21 zile

CohnandJansen JWT semneaza campania Floriol 21 zile. Pornind de la faptul ca brandul Floriol crede in nutritia sanatoasa ce ofera pofta de viata, agentia si-a propus sa-i ajute activ pe romani sa-si imbunatateasca obiceiurile culinare si in consecinta dieta si stilul de viata.

O schimbare radicala nu se face usor, ci necesita timp, sprijin si multa vointa. In mod special insa este nevoie sa fii perseverant timp de 21 de zile (conform studiului Dr. Maxwell Maltz). Concluzia: 21 de zile îi ia creierului să adopte un obicei nou.

Astfel s-a nascut programul Floriol 21 prin care brandul a devenit antrenorul personal al consumatorului Floriol timp de 3 saptamani. Participantii la program au parte de consiliere si dieta personalizata dezvoltata de nutritionistul Floriol pe baza datelor pe care le ofera pe platforma online www.poftadeviata.ro. In plus, primesc un plan personalizat de miscare si relaxare.

"Prin intermediul brandului Floriol incurajam consumatorii sa isi descopere propriul stil de viata sanatos, care sa fie rezultatul unei alimentatii variate si diversificate, al miscarii zilnice si al atitudinii pozitive fata de ceilalti si fata de mediul inconjurator. Fie ca sunt la cumparaturi, la mall, la servici sau acasa, Floriol este alegerea sanatoasa care da pofta de viata, pe care oamenii o pot impartasi celor din jur, in orice moment al zilei.", a declarat Florin Ciobota, Trade Marketing Manager Bunge Prio.

“Pentru ca un plan nou de viata presupune insa si multe detalii pe care nu le poti tine minte (ex: ore de masa, cand sau cat de des sa bei apa, cand sa mergi la sala, cand e bine sa faci pauza, ect.) am dezvoltat un widget numit Memo 21 care preia greul si iti aduce aminte tot ce ai de facut. In plus motivatia este cea mai importanta cand faci o astfel de schimbare. De aceea am inclus posibilitatea sa-ti autoevaluezi progresul in cadrul paginii cu dieta personalizata”, a declarat Raluca Iacob, Senior Strategic Planner CohnandJansen JWT.

La toate acestea se adauga o platforma de dialog live cu consumatorii direct pe pagina de facebook a Floriol unde in fiecare saptamana timp de 2 ore nutritionistul Floriol raspunde tuturor intrebarilor legate de programul de 21 de zile.

Campania este declinata in retail, online, BTL – standuri plasate in mall-uri unde oamenii pot face exercitii fizice distractive pe Xbox Kinect si se desfasoara in perioada 18 martie – 30 iunie 2013.

Din partea Bunge Prio echipa a fost formata din : Ionut Atanasiu – Senior Brand Manager, Florin Ciobota – Trade Marketing Manager, Mirabela Manolache – Junior Brand Manager.

Din partea CohnandJansen JWT: Alex Negoescu – Group Creative Director, Raluca Iacob – Senior Strategic Planner, Sebastian Romano- Copywriter, Octavian Budai –Art Director, Cosmin Nicola – Web Designer, Silvia Nemes – Account Director, Maria Sarivan – Project manager, Cristian Dobre – BTL & Production.

Bucuresti, 03.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *