Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CohnandJansen JWT reaminteste: La Mega Image, sunt preturi mici tot timpul

CohnandJansen JWT si Mega Image au lansat o noua campanie, care continua pozitionarea inceputa anul trecut – “Preturi mici tot timpul” – si urmareste sa consolideze legatura Mega Image cu clientii sai, printr-o comunicare care dramatizeaza mesajul intr-un mod amuzant.

Noua campanie, lansata la sfarsitul lunii aprilie, este declinata OOH, pe radio, pe TV si in magazine. Campania continua pozitionarea “Preturi mici tot timpul”, inceputa in 2010, cu campania antipromotii.

“Anul trecut am avut o abordare complet diferita fata de ceea ce exista pe piata de retail, o comunicare indrazneata si curajoasa pe care dorim sa o continuam si in acest an”, declara Ina Simion, Group Account Director CohnandJansen JWT.

“Mega Image a implementat anul trecut o strategie de reducere a costurilor care i-a permis sa investeasca mai mult in preturi, repozitionandu-se ca unul din liderii din punct de vedere al preturilor din retail. Anul acesta vom continua planurile de dezvoltare si prin aceasta campanie vom comunica in continuare competitivitatea preturilor”, spune Raluca Pavel, Marketing Manager Mega Image.

La inceputul lui 2011, statisticile arata ca piata nu da semne ca si-ar fi revenit complet, iar consumatorii si-au pastrat obiceiurile de cumparare insusite in anul de criza: au fost mai reticenti la produsele noi si au fost atrasi de oferte, indiferent daca este vorba de pret sau gratuitati.

“Regula jocului a ramas comunicarea axata pe preturi mici, iar misiunea noastra a fost sa gasim alte variante de exprimare a promisiunii de brand”, explica Ina Simion, Group Account Director CohnandJansen JWT.

“Prin noua comunicare continuam in mod firesc mesajul de «anti-promotii» din campania trecuta, inlocuindu-l cu un altul care sa pastreze tonul glumet vis a vis de cutumele categoriei sau de cliseele ei.”, spune Alex Negoescu, Grup Creative Director CohnandJansen JWT si copywriter al campaniei Mega Image.

“Am ales in conceptul de comunicare sa «ironizam» isteria pe care mass-media o declanseaza atunci cand se vorbeste despre preturi mici. Astfel, mass-media le induce consumatorilor ideea ca, atunci cand gasesc un pret mic, ar trebui sa se grabeasca, sa se imbranceasca, sa se «lupte» chiar pentru acel chilipir. Noi am incercat sa rasturnam aceasta preconceptie, pentru ca, la Mega Image, sunt preturi mici tot timpul”, a adaugat Alex Negoescu.

Echipa Cohnandjansen JWT care a realizat campania a fost formata din Ina Simion – Group Account Director, Arina Stoenica – Account Manager, Alex Negoescu – Group Creative Director, Nadejda Ghilca – Junior Art Director, Lucian Moisei si Gabriela Gheorghe– DTP.

Din partea Mega Image, in realizarea campaniei a fost implicata Raluca Pavel – Marketing Manager.

Bucuresti, 11.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.