Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CohnandJansen JWT castiga un Silver si un Bronze la Effie 2014

O seara plina de reusite pentru CohnandJansen JWT la gala Effie 2014. Agentia de publicitate a obtinut un Silver Effie pentru Aqua Carpatica – “Return To Purity” in categoria “Sustaind Success” si un Bronze Effie pentru Tassimo – “Tassimo Woman’s Day”, in categoria Durables.

Victoria pentru Aqua Carpatica este cu atat mai frumoasa cu cat vine dupa un Gold Effie in categoria David & Goliath cu “Vote for purity”, obtinut anul trecut, si un Bronze Effie in 2011 la categoria “New product”. CohnandJansen JWT lucreaza de 4 ani de zile pentru contul Aqua Carpatica, pornind cu brandul de la zero si realizand intreaga strategie de brand si de comunicare.

“Timp de 4 ani, toate eforturile comune agentie-client, strategia si abordarea diferita intr-o categorie aglomerata, au transformat Aqua Carpatica dintr-un brand nou, intr-un brand puternic. Aqua Carpatica isi asuma o cauza ce serveste tuturor romanilor, devenind cel mai curajos si frumos brand pentru care am avut ocazia sa lucrez. Toate eforturile s-au concretizat pana acum in rezultate foarte bune, iar pe viitor ne dorim sa construim mai departe povestea Aqua Carpatica”, a afirmat Arina Stoenica, Senior Account Manager.

“Ne bucuram foarte mult pentru acest premiu si trebuie sa-i multumim in mod special clientului pentru ca i se datoreaza intr-o foarte mare masura. Speram sa continuam acesti ani foarte buni cu rezultate la fel de bune”, a declarat Alex Negoescu, Deputy Creative Director.

“Sustained Success este un premiu foarte important pentru noi, deoarece dovedeste ca performanta are loc an de an si ca nu poate fi vorba despre o intamplare. Ne bucuram ca brandului Aqua Carpatica i-a fost recunoscuta evolutia spectaculoasa, este vorba despre un brand care a ajuns in 3 ani in top 4 ape minerale intr-o piata extrem de fragmentata”, a spus Monica Radulescu, Head of Digital.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din: Creative Director – Andrei Cohn, Deputy Creative Director – Alex Negoescu, Senior Strategic Planner – Raluca Iacob, Senior Account Manager – Arina Stoenica, Digital Project Manager – Raluca Diaconu, AV Production Director – Ilinca Dumitrescu.

Din partea Valvis Holding: Jean Valvis– President, Valentina Vesler– PR & Communication Manager, Claudia Tocila – Online Communication Manager.

De asemenea, Bronzul obtinut pentru Tassimo (https://vimeo.com/98412995) este o recunoastere bine venita, pentru un brand curajos si inovator.

“Ne bucuram ca dupa 3 ani de comunicare pe Tassimo am reusit sa castigam un premiu care sa recunoasca eforturile sustinute pentru a castiga leadership-ul in categorie”, a spus Ana-Maria Olaru, Senior Strategic Planner CohnandJansenJWT.

“Premiul ne incanta, ca de altfel orice recunoastere la un nivel important a muncii noastre. Totusi, acest Effie parca imi place si mai mult cand ma gandesc ca lucram inca de la lansarea in Romania a lui Tassimo, un brand modern, cu o identitate frumoasa. Pe langa asta, legatura si modul de lucru cu echipa Mondelez imi place sa cred ca au depasit de mult forma unei relatii client-agentie conventionale. Ii multumesc lui Theo Filos ca a apreciat ideile echipei noastre si ca le-a permis colegilor Viorela Turcu, Rares Cinteza si Alex Stanciu sa faca aceasta campanie cum au stiut ei mai bine. Iata, inca o dovada ca, atunci cand faci bine ca sa nu fie rau, ai mari sanse sa-ti si iasa”, a adaugat Andrei Ignat, Deputy Creative Director.

Echipa castigatoare este formata din: Viorela Turcu – Copywriter, Rares Cinteza – Art Director, Alexandru Stanciu – Art Director, Andrei Ignat – Deputy Creative Director, Andrei Cohn – Creative Director, Ana-Maria Olaru – Senior Strategic Planner, Cristina Bedreaga – Account Director, Ruxandra Savulescu – Client Service Director, Elena Toader – Junior Account Executive, Ilinca Dumitrescu – AV Producer, Casa de productie – Studio Set.

Echipa Mondelez: Theo Filos – Brand Manager, Cristina Mosteanu – Marketing Director, Ancuta Corcodel – Marketing Trainee, Veronica Tarara – Brand Manager.

Premiile Effie rasplatesc eficienta in comunicare si s-au aflat la a 11-a editie in Romania.

Bucuresti, 17.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.