Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CohnandJansen JWT castiga Silver Effie pentru cel mai important brand de ONG din Romania

CohnandJansen JWT a castigat un Silver Silver la Effie Awards 2012. Agentia de publicitate a fost rasplatita pentru campania “The Chase”, brand SMURD, client Fundatia pentru SMURD, la categoria “Non-profit / pro bono, public service campaigns”.

Premiile Effie 2012 au fost decernate aseara, 4 iunie, la Ateneul Roman. Premiile Effie recompenseaza eficienta in comunicare, premiind campanii care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.

„SMURD este cel mai cunoscut brand de ONG din Romania si, in mod cert, anul acesta a avut parte de cea mai mare atentie din partea publicului. Partea cea mai frumoasa a publicitatii este cand lucrezi pentru branduri importante cu o misiune mai mare, asa ca ma bucur foarte mult ca putem participa in acest proiect de succes” a spus Alina Tudose, Managing Director & Head of Strategy CohnandJansen JWT .

Campania a avut drept scop redirectionarea a 2% din impozitul pe venit in sprijinul Fundatiei pentru SMURD.

Insight-ul de la care am plecat in dezvoltarea acestei campanii pro-bono a fost ca atunci cand ne confruntam cu situatii medicale de urgenta, cel mai mare obstacol pentru a le rezolva este distanta.

In 2011 campania SMURD a avut un obiectiv bine definit si anume achizitionarea unei avion echipat pentru situatii de urgenta, pentru acele cazuri care necesită un mijloc rapid de transport, pe distante lungi.

De aici a plecat intregul concept creativ care se afla in stransa legatura cu insight-ul si obiectivul principal al campaniei:

"Conceptul creativ a imbracat cat se poate de firesc niste situatii reale si a incercat sa transmita intr-o maniera extrem de realista necesitatea avionului sanitar pentru urgente, precum si cat de importanta este donatia fiecarei persoane in cumpararea acestui avion. Este foarte important ca romanii sa perceapa importanta redirectionarii acestor bani, sa perceapa faptul ca pot realiza lucruri extraordinare – ca pot salva vieti omenesti”, completeaza Andrei Ignat, Senior Copywriter, CohnandJansen JWT.

Fiecare material de comunicare se incheie cu apel la actiune: „Nu lasa distanta pana la spital sa devena incurabila! Redirectioneaza catre SMURD cei 2% din impozit, pentru a cumpara un avion sanitar pentru urgente. Ajuta-ne sa scurtam distante ca sa prelungim vieti”.

„Faptul ca ne-am putut atinge obiectivul principal a fost cea mai mare realizare. Cu banii stransi in urma campaniei am achizitionat un avion care acum ne ajuta sa salvam vieti”, subliniaza, Tiberiu Fechete, Director Executiv SMURD.

Desi veniturile in urma crizei s-au diminuat, am reusit sa convingem mai multe persoane sa doneze, am avut o crestere spectaculoasa: 75% fata de anul 2009.

Am reusit sa castigam increderea a 80% dintre romani si sa ne clasam pe primul loc in ceea ce priveste obtinerea vizibilitatii, din punct de vedere media, a unui ONG.

Campania a fost sustinuta de Casa de Productie Saga, impreuna cu regizorul Radu Jude care ne-au ajutat in dezvoltarea pro-bono a spotului TV.

De asemenea, multumim agentiei de media, Starcom, care a reusit sa aduca brandul SMURD pe primul loc in ceea ce priveste vizibilitatea unui ONG in 2011.

Bineinteles, ca nu ii uitam pe cei care au lucrat la aceasta campanie: Andrei Ignat, Alex Stanciu, Andrei Cohn, Ana-Maria Olaru si Andreea Lupu.

Echipa CohnandJansen JWT: Andreea Lupu, Account Director; Alex Stanciu, Senior Art Director; Andrei Ignat, Senior Copywriter; Ilinca Dumitrescu, A/V Production Director; Cristian Dobre, Production Manager, Mihai Gheorghe, DTP si Gabriela Gheorghe, DTP.

Echipa Fundatiei pentru Smurd: Tiberiu Fechete, Director Executiv; Geo Procopie Ofiter de Comunicare si Raed Arafat, Presedintele Consiliului Director al Fundatiei.

Casa de productie: Saga, regia semnata de Radu Jude.

CohnandJansen JWT detine in prezent 1 Gold Effie (2007 – Cosmote), 4 Silver Effie (2007 si 2008 – Cosmote, 2011 si 2012 – SMURD) si 4 Bronze Effie (2007 si 2008 – Cosmote, 2009 – Jacobs 3 in 1, 2011- Aqua Carpatica).

Bucuresti, 05.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.