Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare a brandului LA STRADA

CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare a brandului LA STRADA. Prima inghetata pret-a-portret, i-a provocat pe tinerii designeri romani de top sa transforme strada intr-un catwalk. Brandul premium de inghetata si-a dorit sa readuca optimismul in strada si astfel a fost creata prima colectie colaborativa de street fashion din Romania.

Pornind de la ideea ca odata schimbata atitudinea, se va schimba si strada, o atitudine puternica ce duce la un efect de multiplicare, s-a nascut ideea unui eveniment care sa aduca veselia, culoarea si bucuria pentru moda inapoi in strada, acolo unde ii este locul.

Colectia colaborativa de street fashion LA STRADA a fost prezentata in Piata Universitatii joi, 30 mai, orele 21.00. 8 tineri designeri in plina voga (Maria Marinescu, Madalina Dorobantu, Andra Andreescu, Andreea Tincu, Cristian Samfira, Corina Vladescu, Razvan Firea si Mirela Fraser) au invitat publicul sa descopere 25 de tinute inedite, prezentate pe un catwalk cum nu a mai fost vazut pana acum, proiectat 3D pe cladire.

Participantii s-au putut bucura si de senzationalele cocktailuri LA STRADA , intr-un eveniment al carui MC a fost Andreea Raicu.

Culorile, formele, oamenii si diversitatea sunt ingredientele prin care brandul si-a propus sa schimbe strada. Motivul este simplu: strada trebuie sa fie construita dupa gustul oamenilor, adaptata dupa fiecare stil, atitudine si personalitate in parte.

De la look-ul clasic-modern al ambalajului si texturile catifelate, pana la aromele delicate si atent selectionate, gustul fin, delicios, LA STRADA este brandul de inghetata ce se adreseaza cunoscatorilor in ceea ce priveste stilul, care vad mai departe de trenduri sau de sezon.

Cu o colectie impresionanta de arome pret-a-portret paleta de gusturi LA STRADA reuseste sa fascineze prin diversitate si inspiratie: sorbetele racoritoare de fructe si inghetatele savuroase vor satisface chiar si cele mai pretentioase simturi.

In plus agentia de publicitate este responsabila cu designul, packagingul si intreaga imagine a brandului, create de echipa CohnandJansen JWT de la zero. «Inainte sa facem design-ul, am vrut un packaging cu care oamenii sa se simta bine in mana, sa le fie mila sa-l arunce la gunoi, sa fie mandri cand merg cu el pe strada si sa fie remarcati. Am vazut ca pe piata asta toata lumea arata ingrediente, splash-uri, combinatii de culori… de toate; si asta pentru ca oamenii in general nu se pot hotari. Sindromul "le vreau pe toate in acelasi loc" se intampla la foarte multe brand-uri. Daca te uiti intr-un frigider de inghetata, o sa vezi o lume foarte colorata, plina de simboluri, dar nu toate din acelasi film, ca atare identitatea brand-urilor tinde sa se dilueze. Si nu am vrut sa cadem in aceasta mare de ingrediente si lucruri amestecate, am vrut sa facem un statement mai puternic», a declarat Raluca Iacob, Senior Strategic Planner CohnandJansen JWT.

Packaging-ul era un vehicul foarte important prin care agentia a implinit acest statement de ambasador al inghetatei pe strada. De-aici s-a facut saltul catre lumea fashion-ului. Conteaza intreaga atitudine, intregul ambalaj, fiind vorba de cum ne purtam, cum ne imbracam, pe unde iesim, cu ce parfum ne dam, ce accesorii folosim, etc. LA STRADA trebuie sa fie parte din acest fashion attitude.

Echipa CohnandJansen JWT a fost formata din: Evelin Bundur – Art Director, Sebastian Romano & Dragos Ioja – Copywriter, Andrei Cohn – Creative Director, Raluca Iacob – Senior Strategic Planner, Mihai Gheorghe – DTP, Cristian Dobre – Productie, Ilinca Dumitrescu – Productie AV, Miriam Ivanescu – Account Director, Roxana Oana – Account Manager, Alice Mihalache – Account Executive.

Evenimentul de lansare a fost realizat de catre agentia eventures.

Bucuresti, 04.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *