Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CohnandJansen JWT a castigat Gold Effie cu Aqua Carpatica, pentru campania “Vote for purity”

CohnandJansen JWT a castigat Gold Effie in categoria David & Goliath cu “Vote for purity”, brand Aqua Carpatica, client Valvis Holding. Este unul din doar cele 13 trofee de aur acordate in intreaga seara.

Agentia de publicitate lucreaza de 3 ani de zile pentru contul Aqua Carpatica. CohnandJansen JWT a pornit cu brandul de la zero si i-a realizat intreaga strategie de brand si de comunicare.

“Intoarcerea la puritate”, prin apelul la vot pentru schimbarea Legii Apei (schimbarea cadrului legislativ ce reglementeaza piata apelor minerale), este prima campanie de responsabilitatea sociala semnata de catre Aqua Carpatica si CohnandJansen JWT.

“Ma bucur sa vad ca un demers curajos care si-a propus sa schimbe discursul in caregoria de apa are parte de recunoastere. Aqua Carpatica, cea mai pura apa din Romania, a ales o strategie diferita care pune problema dreptului la informare a consumatorului cu privire la puritatea apei. Pe raft din cele 25 de branduri romanesti de apa doar 3 mentioneaza concentratia Nitratilor pe eticheta. Credem ca e important sa luptam pentru introducerea Nitratilor pe toate etichetele de apa imbuteliata din Romania. Primul pas din acest demers a fost campania Legea apei care a demonstrat ca un brand mic cu o misiune mare poate atrage un val impresionant de sustinere si obtinerea unui loc important in categorie”, a declarat Raluca Iacob, Senior Strategic Planner.

“Teritoriul brandului Aqua a fost deliberat ales minimalist ca sa exprime si la nivel vizual promisunea de puritate a brandului. Chiar si in site predomina alb-negru, cu accente de culoare pe alocuri. Totul este construit pornind de la eticheta brandului”, a spus la randul ei Nadia Gilca, Art Director.

“Aqua Carpatica a fost un produs foarte misto inca de la lansare. Avea tot ce ii trebuie: packaging, teritoriu vizual plus un statement aparte. Campania Vote for purity a fost insa cu totul speciala, pentru ca ne-a permis sa comunicam produsul la adevarata lui valoare. Sectiunea “Ultima ora” de pe site a fost zilnic updatata cu stirile noi dezvoltate in jurul campaniei. Proiectul a fost foarte curajos si cel mai important este ca oamenii au inteles ce are de spus Aqua Carpatica si au sustinut Legea Apei”, a declarat Arina Stoenica, Account Manager.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din: Creative Director – Andrei Cohn, Group Creative Director – Alex Negoescu, Art Director – Nadia Gilca, Senior Strategic Planner – Raluca Iacob, Account Manager – Arina Stoenica, Online Project Manager – Gina Zgubea.

Nu este prima reusita a brandului Aqua Carpatica la Effie. In 2011 brandul a obtinut un Bronze Effie in categoria “New product”.

La Effie 2013 CohnandJansen JWT a reusit de asemenea performanta de a obtine nominalizari cu toate cele 5 campaniile inscrise (“Dare to welcome Milka in your life! – Milka”, “Vote for purity” – Aqua Carpatica, “Trips with zero cliches” – Jacobs 3 in 1, “During breaks great things may happen” – Kit Kat).

Premiile Effie rasplatesc eficienta in comunicare si s-au aflat la a zecea editie in Romania.

Bucuresti, 12.06.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.