Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

CohnandJansen JWT a castigat doua premii in cadrul Webstock 2014

CohnandJansen JWT a castigat doua premii in cadrul festivalului Webstock 2014. Agentia de publicitate se poate mandri cu locul I pentru campania “Testul Puritatii” https://testulpuritatii.ro/, brand Aqua Carpatica (categoria Special Projects) si locul al II-lea pentru campania “Iubesc RO” //iubescromania.redescoperaromania.ro/, client Petrom (categoria Blogging campaigns).

Acestea nu sunt primele premii Webstock din portofoliul CohnandJansen JWT. Agentia a castigat in 2012 locul II cu “Legea apei”, brand Aqua Carpatica, la categoria “Special projects”.

“Ne-au bucurat foarte mult cele doua premii luate la Webstock si vreau sa multumesc clientilor nostri Petrom si Aqua Carpatica pentru increderea de a aproba idei mai putin conventionale.

Aceste premii ne confirma ca online-ul nu este patrimoniul exclusiv al agentiilor de online. Acolo unde exista talent se poate face, TV, Print, BTL sau orice altceva, diferenta dintre canale este doar o chestiune de implementare. In ultimii ani am stimulat in agentie acest canal, iar astazi facem pentru toti clientii nostri campanii exclusiv online, sau declinam organic componenta digitala din ATL, BTL sau Retail”, a declarat Andrei Cohn, Creative Director & Managing Director CohnandJansen JWT.

Echipele castigatoare sunt formate astfel: PETROM – IUBESC RO: Strategie: Monica Radulescu (Head of Digital), Raluca Iacob (Senior Strategic Planner); Creatie: Alex Negoescu (Group Creative director), Alex Stanciu, (Art Director), Viorela Turcu (Copywriter), Cosmin Nicola (Webdesigner)
CS: Codruta Strat (Account Manager), Miriam Ivanescu (Account Director), Ina Simion (Client Service Director) si AQUA – TESTUL PURITATII: Strategie: Raluca Iacob (Senior Strategic Planner);
Creatie: Alex Negoescu (Group Creative director), Cosmin Nicola (Webdesigner), Alex Stanciu, (Art Director); CS: Arina Stoenica (Senior Account Manager), Raluca Diaconu (Digital Project Manager), Oana McGinley (Junior Account Executive), Ina Simion (Client Service Director).

Accentul pus din ce in ce mai mult pe digital si importanta lui crescuta in mixul de comunicare acordat de catre agentie se observa si in parteneriatul strategic semnat de catre CohnandJansen JWT in acest an cu atelieru.ro.

Organizat de Evensys, Webstock a ajuns in acest an la cea de-a saptea editie si se pozitioneaza drept “cea mai mare conferinta de social media din Romania” care reuneste in fiecare an comunitatea online locala.

Premiile Webstock 2014 s-au desfasurat pe parcursul a doua etape: preselectia si jurizarea finala. Preselectia s-a desfasurat in perioada 5-8 septembrie si a fost realizata de catre un juriu format din bloggeri si specialisti online. Jurizarea efectiva a revenit unui grup format din experti in marketing si persoane din agentii si s-a finalizat pe data de 19 septembrie.

Juratii au trebuit sa ia in considerare urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor a contat si experienta generala oferita de acestea.

Gala de decernare a premiilor a avut loc pe 26 septembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. S-au acordat premii in 12 categorii (publishing, utility, visual, blogging campaigns, special projects, facebook applications, bloggers projects, mobile applications, corporate blogs, innovation, social campaigns in online, video blogging).

Bucuresti, 29.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *