Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cohn and Jansen Jwt semneaza o campanie anti cliseu pentru Jacobs 3 in 1

,,Superinvitatie fara clisee! “ este campania in care Jacobs 3in1 te invita sa castigi o destinatie de vacanta printr-o promotie anticliseu.

In urma unei cercetari pe internet in cautare de oferte sau concursuri care premiaza participantii cu excursii, am descoperit ca aceste oferte prezinta aceleasi pachete cu aceleasi destinatii de cele mai multe ori comunicate sub aceeasi forma.

Accentul cade pe promovarea obiectivelor turistice deja cunoscute de catre pasionatii de calatorii: turnul Eiffel in Franta, Templul Olint din Grecia, Marele Canal din Venetia, Colosseum din Roma, turnul din Pisa in Italia.

Insa, noi stim ca fiecare destinatie de vacanta are cu siguranta mai multe atuuri, iar targetul Jacobs 3in1 este unul tanar care isi doreste sa descopere lucruri, locuri si oameni noi.

Asadar, in loc sa ne indreptam atentia catre a comunica oportunitatea de a castiga premii mari la fel ca si ofertele prezente deja pe piata, am decis sa comunicam o promotie care implica consumatorul intr-un mod diferit.

Am plecat de la insightul ca tinerii se plictisesc foarte repede de cotidian, ei sunt in cautare de locuri noi, sunt aventurieri si isi doresc sa traiasca clipa intr-un mod cat mai special si cat mai diferit.

Ei sunt principala sursa care genereaza lucruri noi si care cauta teritorii neexplorate si cauta sa impartaseasca momentele speciale cu prietenii lor, asa ca am venit aici in intampinarea lor cu o promotie care sparge bariera cliseelor si care indrazneste sa ii invite pe acestia sa descopere o experienta si nu o simpla destinatie.

Solutia noastra a fost sa ii provocam: ii premiem cu cele mai obisnuite locuri de vizitat, tocmai din dorinta de a le pune imaginatia la incercare, sa gaseasca neobisnuitul in obisnuit. Acesta exista, ei trebuie doar sa il descopere, iar noi ii ajutam sa faca asta.

De aici a reiesit conceptul creativ si mesajul campaniei “Castiga calatorii fara clisee” si asta pentru ca tinerii vor experiente pe care sa le laude atunci cand ajung acasa la prietenii lor.

Pe site-ul promotional www.superinvitatie.ro participantii ajuta la crearea hartii cu destinatii interesante de vizitat, dincolo de ghidurile turistice. Cu ajutorul unui pin ei pot alege un loc intr-un oras european si pot adauga o descriere prin care sa povesteasca de ce este acel loc special pentru ei si de ce merita vizitat.

Mecanismul de pe site se adreseaza tuturor consumatorilor si dorintei lor de a castiga cat mai multe premii.

Asadar, campania ,,Superinvitatie fara clisee!“ pune la bataie mai multe tipuri de premii: premii instant zilnice – tablete Kindle Fire, iPod-uri Nano de 8GB si camere foto Canon A2200, premii garantate saptamanal – iPod-uri Shuffle, rucsacuri, genti si premii saptamanale prin tragere la sorti – excursii de doua persoane in valoare de 3100 de lei.

De asemenea, marele premiu le poate aduce participantilor o excursie de 4 persoane in valoare de 29.761,12 de lei, iar cei care inscriu mai mult de 5 coduri in aceeasi saptamana pot intra automat in tragerea la sorti pentru o vacanta de 2 persoane intr-un oras european.

Campania promotionala ,,Superinvitatie fara clisee!” se desfasoara in perioada 20 aprilie – 20 iunie 2012, timp in care participantii se pot inscrie prin SMS sau online cautand produsele participante in promotie: Jacobs 3in1 Classic; Jacobs 3in1 Latte; Jacobs 3in1 Intense, Jacobs Ice Coffee.

Campania integrata este una ampla cu sustinere in TV, radio, online, indoor, BTL.

Echipa CohnandJansen JWT: Andrei Ignat, Group Creative Director, Viorela Turcu, Copywriter; Alexandru Stanciu, Art Director; Ruxandra Savulescu, Group Account Director; Cristina Bedreaga, Account Manager; Ana-Maria Olaru, Strategic Planner.

Echipa Kraft Foods: Cristina Pindaru, Senior Brand Manager Coffee; Theodor Filos, Marketing Assistant; Simona Potecu, Marketing Director.

Echipa Starcom: Marius Florea; Alexandra Iavorschi; Silviu Toma.

Echipa Hitmail: Adina Georgescu, Account Manager; Oana Paun, Account Executive.

Bucuresti, 28.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.