Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

„Coffee 2 Go” și Alpro lansează un produs comun cu noua gamă Alpro For Professionals

Produsul care a generat o triplare a vânzărilor lanțului de cafenele „Coffee 2 Go” este frappe-ul, iar recent „Coffee 2 Go” a lansat un frappe vegan cu noua gamă Alpro For Professional, fiind o gamă creată de barista pentru barista, astfel încât se obține performanța optimă în combinație cu cafeaua solubilă din frappe, în termeni de gust și rezultate tehnice.

Prin lansarea noului frappe, consumatorii „Coffee 2 Go” au posibilitatea de a consuma un produs din lapte vegetal cu aromă de migdale, ce are aceeași textură și consistență precum un frappe cu lapte din proteină animală, datorită noii game Alpro For Professionals.

„Frappe-ul vegan astfel preparat este o băutură potrivită celor ce aleg un stil de viață sănătos, fiind în același timp și răcoritor, slab caloric și lipsit de ingrediente de proveniență animală.

Consumatorii nostri au arătat o preferință pentru laptele de migdale, fiind plăcut și de cei care nu doreau neapărat un produs vegan, dar căutau un gust mai deosebit. În funcție de adaosul de lapte folosit, de textura și de consistența preparatului, aceste băuturi compuse se împart în trei categorii: smoothie, frappe și milkshake. Singura dintre aceste categorii care conține și cafea este frappe-ul. Pentru a obține un produs 100% vegan, în Almond Frappe, folosim un înlocuitor de cafea solubilă – Inka, ce are gustul, culoarea și textura identică, dar obținută integral din cereale (orz, secară, cicoare și sfeclă de zahăr). Folosind aceste două ingrediente de bază, laptele de migdale și Inka, am obținut o băutură care răcorește, înviorează și energizează. Această “prăjitură la pahar” poate fi consumată de fiecare membru al familiei, chiar și de copiii cu vârsta de peste 3 ani, și de către cei care nu pot consuma cafea”, a spus Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.

Coffee 2 Go frappe creat impreuna cu Alpro

„Coffee 2 Go” are în prezent 35 de băuturi preparate pe loc, atât băuturi reci, cât și băuturi calde, pe bază de cafea și pe bază de ceai sau fructe naturale, iar 30% dintre acestea nu se regăsesc în meniul altor coffee shop-uri, fiind rezultatul inovării continue, cât și din dorința de a oferi consumatorilor băuturi spectaculoase. Fiecare produs „Coffee 2 Go” are un secret tehnic, un ingredient sau un procedeu de preparare, ce face ca băutura să se diferențieze în piață.

Printre băuturile reci care se regăsesc exclusiv în lanțul de cafenele „Coffee 2 Go”, fiind produse proprii, sunt Frappe-ul Proteic, primul frappe din România, preparat pe bază de proteină concentrată recomandat atât sportivilor ce urmăresc performața fizică, cât și celor care au un stil de viață activ, îmbinând sportul cu o dietă echilibrată; și Frappe-ul cu Cereale, ce are în consistență un adaos de cereale, o parte dintre acestea rămânând crocante pănă la terminarea băuturii.

Gama variată de produse din care consumatorul își poate alege băutura preferată, definește lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” și reprezintă unul din motivele pentru care Franciza „Coffee 2 Go” este una dintre cele mai accesate francize din România.

Lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” a deschis pănâ anul trecut 35 de unități în regim de franciză în marile orașe, iar pentru anul acesta sunt planificate un număr de 20 de unități în regim de franciză. „Coffee 2 Go” a fost lansat în 2013 de către Vlad Timaru, împreună cu Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu, având două concepte cu design unic pentru unitățile francizate – „Kiosk” care apare sub forma unui pahar supradimensionat de cafea, poziționat în locații stradale, cât și cele „Inside”. În 2016 a fost creat primul STAY by Coffee 2 Go, care este cea mai mare unitate, oferind consumatorilor aceleași băuturi într-un concept nou.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *