Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola România anunță lansarea Coca-Cola Energy

Coca-Cola Energy

O nouă băutură energizantă, cu gustul special coca-cola, pe care oamenii îl cunosc și apreciază

Pentru prima dată, Coca-Cola lansează o băutură energizantă sub brand-ul Coca-Cola.

Coca-Cola România anunță extinderea portofoliului prin lansarea unei noi băuturi energizante, Coca-Cola Energy.

Compania Coca-Cola plănuiește să extindă lansarea Coca-Cola Energy pe mai multe piețe la nivel global în 2019, concentrându-se inițial pe piețele europene. Produsul este prezent în România din 15 aprilie.

Cu gustul special Coca-Cola pe care oamenii deja îl cunosc și îl apreciază, Coca-Cola Energy conține cafeină obținută din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină. Va fi disponibilă și în varianta Coca-Cola Energy Zero Zahăr, oferindu-le consumatorilor o opțiune fără zahăr și fără calorii. Cele două produse vor fi disponibile în doze de 250ml în rețelele de magazine.

Coca-Cola Energy

„Coca-Cola Energy contine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. „Am păstrat aceste două calități pe parcursul dezvoltării rețetei și suntem mândri să oferim produsul sub brand-ul Coca-Cola, invitând oamenii să încerce o băutură energizantă nouă și diferită, care este concepută pentru toti cei cu vieți optimiste și ocupate.”

Coca-Cola Energy se lansează cu o identitate vizuală care iese în evidență, dar și cu o campanie de marketing dinamică, ce se va desfășura în România în lunile urmatoare.

Concepută sub forma unei băuturi pentru tineri (18-35), Coca-Cola Energy va fi promovată în conformitate cu ghidul de marketing responsabil al Companiei Coca-Cola. Acesta prevede, în acord cu reglementările UNESDA, excluderea oricărei activități de sampling în proximitatea școlilor și niciun fel de promovare a amestecului cu alcool.

Portofoliu de brand în evoluție

Fiind o companie pentru toți, Coca-Cola și-a diversificat portofoliul pentru a le oferi consumatorilor o mai mare gamă de băuturi pe care și le doresc, inclusiv băuturi cu beneficii adăugate. Printre noile produse din portofoliul Coca-Cola din România se numără AdeZ, Fuzetea, SmartWater.

Compania Coca-Cola și-a extins totodată și gama de optiuni pentru iubitorii Coca-Cola, incluzând noile arome ale Coca-Cola Zero Zahăr, cu piersică, vanilie și scorțișoară.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.