free download 78 travel guides written by experts

Coca-Cola România anunță lansarea Coca-Cola Energy

O nouă băutură energizantă, cu gustul special coca-cola, pe care oamenii îl cunosc și apreciază

Pentru prima dată, Coca-Cola lansează o băutură energizantă sub brand-ul Coca-Cola.

Coca-Cola România anunță extinderea portofoliului prin lansarea unei noi băuturi energizante, Coca-Cola Energy.

Compania Coca-Cola plănuiește să extindă lansarea Coca-Cola Energy pe mai multe piețe la nivel global în 2019, concentrându-se inițial pe piețele europene. Produsul este prezent în România din 15 aprilie.

Cu gustul special Coca-Cola pe care oamenii deja îl cunosc și îl apreciază, Coca-Cola Energy conține cafeină obținută din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină. Va fi disponibilă și în varianta Coca-Cola Energy Zero Zahăr, oferindu-le consumatorilor o opțiune fără zahăr și fără calorii. Cele două produse vor fi disponibile în doze de 250ml în rețelele de magazine.

Coca-Cola Energy

„Coca-Cola Energy contine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. „Am păstrat aceste două calități pe parcursul dezvoltării rețetei și suntem mândri să oferim produsul sub brand-ul Coca-Cola, invitând oamenii să încerce o băutură energizantă nouă și diferită, care este concepută pentru toti cei cu vieți optimiste și ocupate.”

Coca-Cola Energy se lansează cu o identitate vizuală care iese în evidență, dar și cu o campanie de marketing dinamică, ce se va desfășura în România în lunile urmatoare.

Concepută sub forma unei băuturi pentru tineri (18-35), Coca-Cola Energy va fi promovată în conformitate cu ghidul de marketing responsabil al Companiei Coca-Cola. Acesta prevede, în acord cu reglementările UNESDA, excluderea oricărei activități de sampling în proximitatea școlilor și niciun fel de promovare a amestecului cu alcool.

Portofoliu de brand în evoluție

Fiind o companie pentru toți, Coca-Cola și-a diversificat portofoliul pentru a le oferi consumatorilor o mai mare gamă de băuturi pe care și le doresc, inclusiv băuturi cu beneficii adăugate. Printre noile produse din portofoliul Coca-Cola din România se numără AdeZ, Fuzetea, SmartWater.

Compania Coca-Cola și-a extins totodată și gama de optiuni pentru iubitorii Coca-Cola, incluzând noile arome ale Coca-Cola Zero Zahăr, cu piersică, vanilie și scorțișoară.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *