Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola – numărul 1 în Top Social Brands 2016, powered by Biz

Coca-Cola, cea mai populară băutură răcoritoare din lume, este mereu la curent cu noile tendințe în materie de tehnologie, adresându-se astfel într-un mod relevant și inovator noii generații de tineri.

Prin inițiative îndrăznețe, reușește să fie primul brand din România pe Snapchat, cât și primul care a testat aplicația Periscope sau Facebook Canvas Ads. Cei mai cool influenceri locali, dar și fanii Coca-Cola, se alătură de fiecare dată campaniilor nou-lansate, se implică în crearea de conținut și interacționează cu brand-ul prin Live-uri pe Facebook sau alte proiecte speciale.

Curiozitatea și deschiderea Coca-Cola către inovațiile ce apar în lumea digitală au condus la dezvoltarea și amplificarea unui conținut inedit, plasând astfel brandul pe locul 1 în Top Social Brands 2016, powered by Biz.

5 motive pentru care Coca-Cola este #1 în Top Social Brands, powered by Biz:
1. Inițiază proiecte cool pentru adolescenți, în online, locul în care aceștia își petrec cel mai mult timp. Platforma CokeStream, lansată în august 2015, le oferă articole și materiale cu cei mai admirați artiști ai momentului, playlist-uri locale sau internaționale și acces la cele mai așteptate evenimente muzicale ale anului. La toate acestea s-a adăugat de curând un webseries original pe Youtube – Bobiceag și duba de artiști.

2. Dezvoltă parteneriate relevante pentru orice vârstă, cum ar fi proiectul Din poză-n farfurie, realizat alături de unul dintre cei mai mari bloggeri culinari din România – Teo’s Kitchen.
3. Early adopter al celor mai recente inovații, este primul brand din România pe Snapchat, aplicația cu cea mai rapidă creștere în rândul adolescenților, cu un cont lansat în Decembrie 2015 – @cocacolaro – și conținut nativ, primul brand din România pe Periscope, a dezvoltat primul Facebook Canvas Ad, a distribuit primul video 360° și a creat primul InstaMeet al unui brand în România.
4. Integrează creativ mediul offline în online, in real time, prin postări live pe Snapchat, Instagram și Facebook de la toate evenimentele Coca-Cola din ultimul an, precum Untold, Caravana de Crăciun, Concertul CokeStream, Cupa Coca-Cola, evenimentele Happy Moves.
5. Dar cel mai important este faptul că rămâne aproape de comunitatea sa, de fani și de influenceri, păstrând o legătură strânsă cu aceștia, implicându-i în crearea de conținut, oferindu-le răspunsuri contextualizate în Social Media, prin stickere și meme-uri personalizate, răsplătindu-le pasiunea prin invitații la evenimentele Coca-Cola, surprize și experiențe unice.

Ajuns la cea de-a opta ediție, clasamentul ce reflectă implicarea brandurilor în social media are la bază topul ZeList (apariții și viewership), voturile exprimate de specialiști din agenții digitale, specialiști online și bloggeri, și un top realizat de revista Biz.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.