free download 78 travel guides written by experts

Coca-Cola lanseaza campania #MiscareaInseamnaFericire

Coca-Cola crede că mișcarea inspiră oamenii să fie mai fericiți, să împartă momente unice alături de cei dragi și să urmeze un stil de viață activ și echilibrat.

De aceea, Coca-Cola este un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă şi al evenimentelor care încurajează publicul larg să facă mișcare.

Compania Coca-Cola este decisă să-și intensifice eforturile de promovare a mișcării, în demersul său de implicare activă în lupta împotriva obezităţii și în găsirea unor soluții adecvate de promovare a unui stil de viață activ și echilibrat în rândul tuturor consumatorilor săi.

Pentru că vrem să te vedem mai des zâmbind, dansând sau sărind în sus de bucurie, am creat campania „Mișcarea înseamnă fericire”. Cu cât te miști mai mult, cu atât vei fi mai fericit, iar noi sperăm să te convingem de acest lucru prin noul nostru spot: www.youtube.com/watch?v=rUkSNMeHFkg.

De asemenea, nu trebuie să uităm că pe lângă mișcare, echilibrul energetic presupune și alegeri alimentare raționale.

Sfatul nostru: Fii Activ. Încarcă-te cu energie, alegând o alimentație echilibrată. Bucură-te de viață.

#MiscareaInseamnaFericire

Coca-Cola România încurajează românii să facă mișcare

Pe lângă parteneriatele de susținere a sportului de performanță, Coca-Cola România susține programe care încurajează publicul larg să facă mișcare.

În prezent, prin programele proprii – cum sunt Cupa Coca-Cola și Bicicleta Roșie, dar și prin programele pe care le susținem – cum sunt Universiada și Urbatlon, inspirăm peste 80.000 oameni să facă mișcare.

**Cupa Coca-Cola este cea mai mare competiţie naţională de fotbal în sală pentru liceeni
**Bicicleta Roșie este un proiect care promovează mișcarea pe bicicletă.

Pentru Coca-Cola, implicarea în lupta împotriva obezității înseamnă:
Oferirea unei game diversificate de băuturi, inclusiv băuturi cu un conţinut redus de calorii sau fără calorii.

Furnizarea de informaţii transparente despre conţinutul nutriţional, inclusiv numărul de calorii, pe etichetele tuturor ambalajelor.

Încurajarea mișcării prin susținerea unor programe de promovare a activității fizice, în fiecare ţară în care compania activează.

Aplicarea unor principii de marketing responsabil pentru produsele comercializate, fară publicitate adresată copiilor sub 12 ani.

Bucuresti, 26.05.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *