Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola Hellenic Grecia castiga premiul European Excellence Award

pentru campania de conservare a apei

Coca-Cola Hellenic Grecia a câştigat în cadrul premiilor European Excellence Awards 20101, cea mai înaltă distincţie pentru campania “Misiune: Apa”.

Gala de decernare, care anul acesta a avut loc la Palatul Zofin din Praga, premiază cele mai remarcabile realizări europene din domeniul comunicării. Campania „Misiune: Apa2” a urcat pe primul loc la categoria “Campanii naţionale şi regionale: Grecia şi Cipru”.

Campania câştigătoare, creată pentru a atrage atenţia asupra lipsei acute de apă în regiunea Mediteraneană şi în particular în insulele greceşti, a subliniat nevoia urgentă de gestionare a apei în Grecia, angajând cetăţenii în protejarea şi conservarea efectivă a resurselor potabile.

Campania s-a axat pe reintroducerea sistemelor de colectare a apei pluviale în opt insule din arhipelagul Cicladelor, inclusiv Santorini, Naxos şi Syros, garantând nevoia de apă potabilă a 5.500 de rezidenţi, prin asigurarea instalaţiilor capabile să colecteze şi să depoziteze 650.000 litri anual. Seminariile de training au fost susţinute pentru a ajuta tehnicienii locali să dezvolte şi să administreze sistemele de colectare. Împreună cu Ministerul Educaţiei din Grecia, Coca-Cola Hellenic a introdus un manual educaţional pentru instruirea profesorilor şi a studenţilor cu privire la gestionarea eficientă a apei – încurajând tinerii rezidenţi să joace un rol activ în conservarea apei.

Suplimentar, în parteneriat cu UNESCO şi autorităţile locale, a fost organizată o acţiune de ecologizare a Lacului Kerkini, în care aproximativ 1.500 de voluntari implicaţi au reuşit să colecteze 2.800 tone de deşeuri. Lacul Kerkini, o Zonă Protejată Specială, declarată rezervaţie Ramsar, reprezintă conform legilor UE, o zonă importantă pentru reproducerea, migrarea şi iernarea păsărilor, fiind totodată una din cele 10 zone umede de importanţă internaţională din Grecia.

„Campania Misiune: Apa a înregistrat un succes imens ce a avut un impact pozitiv asupra comunităţii, ajutând la gestionarea acestei resurse valoroase. Este nemaiponemenit că această campanie a primit un premiu important, dar adevăraţii câştigători sunt locuitorii acelor insule, care au înţeles mesajul nostru, învăţând să-şi protejeze eficient propriile resurse potabile”, a declarat Dl. Vassilios Lolas, Public Affairs and Communication Director, Coca-Cola Hellenic Grecia.

Anul acesta, mai mult de 1400 de campanii au fost înscrise în cele 58 de categorii ale European Excellence Awards. De asemenea, Coca-Cola Hellenic a intrat pe lista scurtă pentru programul de Resurse Umane implementat în România, „Talents on Board”, o campanie de comunicare inovativă ce a avut drept scop atragerea absolvenţilor performanţi în programul de internship al companiei. Campania a fost susţinută de un „website profesional”, o pagină Facebook dedicată, un film pe YouTube şi un newsletter. Quizul „Career Aspiration” a atras mai mult de 400 de candidaţi. Per total, proiectul a înregistrat 5.700 de aplicaţii de angajare. Compania a ales 12 tineri pentru poziţiile de interni. Într-un sondaj efectuat independent, Coca-Cola Hellenic România a fost declarată „Cel mai bun angajator” între companiile de top din ţară.

1 European Excellence Awards

European Excellence Awards premiază cele mai remarcabile realizări din domeniul comunicării. Distincţiile, găzduite de Communication Director, Revista pentru Comunicare Corporatistă şi Relaţii Publice din Europa, analizează realizările comunicaţionale europene. Pentru mai multe informaţii cu privire la aceste distincţii, vă rugăm consultaţi //www.excellence-awards.eu/index.php.

2 Campania „Misiune: Apa”

Campania „Misiune: Apa” a folosit o varietate de unelte comunicaţionale pentru a transmite cât mai eficient mesajele cu privire la protejarea apei, incluzând campanii on-line, radio şi print. De asemenea a fost produs un film, au fost trimise scrisori către stakeholderi, s-au distribuit broşuri de informare şi s-au susţinut prezentări în magazinele de retail.

Bucuresti, 21.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.