free download 78 travel guides written by experts

Coca-Cola a dezvaluit cel mai mare foto-mozaic din lume la deschiderea Cupei Mondiale FIFA

Sub privirile a peste un miliard de iubitori ai sportului din întreaga lume, Coca-Cola a dezvăluit joi, la ceremonia de deschidere a Cupei Mondiale FIFA din Brazilia, „Steagul Tuturor” – cel mai mare mozaic de fotografii creat vreodată, cu ajutorul a peste 200.000 de poze trimise de fani Coca-Cola din toată lumea, inclusiv din România.

Cu o suprafaţă de 3.015 metri pătraţi, steagul a acoperit terenul de joc la ceremonia de deschidere a Cupei Mondiale FIFA 2014, înainte de primul meci al competiţiei, dintre Brazilia şi Croaţia. În mod simbolic, Coca-Cola a reunit pe Arena de Sao Paolo sute de mii de fani din 207 ţări din întreaga lume, în care compania este prezentă.

Cel mai mare mozaic de fotografii din lume a fost realizat de către Robert Silvers, inventatorul tehnologiei Photomosaic, după un concept creativ semnat de artistul urban brazilian Speto, în colaborare cu artistul argentinian Tec. De-a lungul mai multor luni, Robert Silvers a folosit cele peste 200.000 de fotografii încărcate de fanii Coca-Cola pe siteul www.happinessflag.com, pentru a recrea designul gândit de Speto şi Tec. Fanii care și-au trimis pozele pentru a fi incluse în Steagul Tuturor vor primi link către locația exactă a pozei lor pe steag și pe gazon.

„Prin Steagul Tuturor am dorit să îi aducem pe fanii Coca-Cola din întreaga lume împreună. Inspiraţi de puterea sportului-rege de a uni şi de a şterge diferenţele dintre oameni, Steagul Tuturor a fost gândit să le ofere consumatorilor noştri din 207 ţări o experienţă comună şi să îi aducă mai aproape de cel mai spectaculos eveniment fotbalistic al anului”, declară Petre Şandru, Market Operations Director Coca-Cola România şi Moldova.

Iniţiativa vine în susţinerea celei mai ample campanii Coca-Cola de promovare a Cupei Mondiale, care, sub numele „Cupa Tuturor”, sărbătoreşte puterea unică a fotbalului de a aduce împreună oameni de pretutindeni, fără a ține cont de bariere geografice sau sociale.

Compania Coca-Cola, un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, este sponsor oficial al Cupei Mondiale FIFA încă din 1974, cu o prezența neîntreruptă de pe stadioanele fiecărui meci al Cupei Mondiale din 1950 până în prezent.

Bucuresti, 13.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *