Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CMU: “Numarul romanilor care apeleaza individual la clinicile medicale private a crescut

substantial in prima parte a anului 2009”

Piaţa serviciilor medicale private se va apropia de valoarea de 400 milioane euro sau chiar va depăşi această valoare, continuând să înregistreze o creştere de 2 cifre anul acesta, de 15-20%, însă uşor mai temperată faţă de 2008

Centrul Medical Unirea, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa serviciilor medicale private din România, a raportat o creştere de 85% a încasărilor pe segmentul individual în prima parte a anului 2009, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008 şi de 31% faţă de trimestrul IV al anului trecut. Potrivit reprezentanţilor companiei, această ascensiune a fost generată de investiţiile realizate de CMU anul trecut pe segmentul de retail (Fee-For-Service), în deschiderea noilor capacităţi de diagnosticare şi tratament, precum şi a Spitalului de Obstetrică Ginecologie “Regina Maria”.

Adiţional segmentului de retail, anul acesta CMU va continua să se concentreze asupra segmentului de abonamente corporate (pachete cu acces larg la servicii medicale – consultaţii, investigaţii, analize), unde în prima parte a anului a înregistrat vânzări duble faţă de 2008. Conform oficialior companiei, anul trecut CMU a înregistrat în total un număr de 72.000 de arondaţi, în creştere cu 50% faţă de numărul de arondaţi înregistraţi în 2007.

„Anul aceasta business-ul nostru are două direcţii strategice. Astfel, pe de o parte, dorim să ne consolidăm poziţia de lider pe segmentul corporate, unde vom continua să înregistrăm o evoluţie ascendentă, tendinţa fiind susţinută de creşterea numărului de companii care optează pentru abonamentele medicale. Pe de altă parte, dorim să ne consolidăm poziţia şi pe segmentul de retail, unde am înregistrat o creştere acccelerată a încasărilor pe segmentul individual, ca urmare a deschiderii noilor capacităţi de diagnosticare şi tratament, precum şi a Spitalului de Obstetrică Ginecologie Regina Maria. Suntem încrezători că aceste două direcţii ne vor ajuta să atingem ţinta de business vizată pentru anul acesta, de 16,5 mil. euro”, a declarat Sergiu Neguţ, Director Executiv CMU. 

În ceea ce priveşte estimările legate de piaţa serviciilor medicale private, reprezentanţii CMU se arată optimişti, menţionând că aceasta se va apropia de valoarea de 400 milioane euro sau chiar va depăşi acestă valoare, continuând să înregistreze o creştere de 2 cifre anul acesta, de 15-20%, însă uşor mai temperată faţă de 2008.

La ora actuală, piaţa serviciilor medicale private este evaluată la aproximativ 350 milioane euro reprezentând doar 5% din totalul pieţei medicale din România, acest fapt arătând potenţialul foarte mare de creştere pe termen mediu.  

Potrivit reprezentanţilor CMU, momentan serviciile medicale private sunt concentrate în Bucureşti în proporţie de aproximativ 80%, prin intermediul clinicilor şi spitalelor dedicate, tendinţa generală fiind una de extindere a acestora la nivel local.

Bucuresti, 23.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.