Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clientii BCR beneficiaza de servicii bancare moderne prin Internet si prin telefon

BCR a lansat in aceste zile solutiile CLICK 24 Banking pentru operatiuni prin Internet si  ALO 24 banking pentru operatiuni prin telefon

Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu complex de banking la distanta destinat persoanelor fizice, care asigura efectuarea de operatiuni atat prin Internet – CLICK 24 Banking cat si prin telefon – ALO 24 Banking.

Prin CLICK 24 Banking, clientii BCR beneficiaza de o noua solutie de internet banking, care le ofera acces rapid si eficient la conturile lor. Noua aplicatie este integrata in portalul BCR, www.bcr.ro, iar utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.
 
ALO 24 Banking, realizat prin imbogatirea cu noi functionalitati a serviciului de phone banking BCR, asigura clientilor bancii, printr-un apel telefonic, accesul simplu, rapid si securizat la conturi si efectuarea de operatiuni impreuna cu un consilier Contact Center. Clientii vor apela numarul 08010801277 (InfoBCR)  din reteaua Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat sau numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea ori *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial.

Prin intermediul CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking, clientii pot avea acces la conturile proprii in orice moment, oriunde s-ar afla, beneficiind de comision zero pentru utilizarea serviciile de informare-consultare. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la BCR (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.).

De asemenea, clientii pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere substantiala a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin ALO 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin CLICK 24 Banking.

„Prin solutii de Internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii. CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking le ofera un grad sporit de confort, precum si posibilitatea sa economiseasca timp si bani”, a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.  

Astfel, clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Clientii pot contacta Banca intr-un interval de timp foarte convenabil: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica, pentru ALO 24 Banking si permanent (24ore/7zile din 7)  pentru CLICK 24 Banking.

Siguranta datelor referitoare la conturile clientilor si a tranzactiilor efectuate este garantata prin cea mai performanta metoda de securitate existenta la momentul actual pe piata. Clientii beneficiaza astfel de trei niveluri de securitate asigurate de:
– un nume de utilizator primit de la unitatea BCR in momentul obtinerii serviciului
– un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare
– codurile unice generate de dispozitivul token, denumite OTP – One Time Password si DS – Digital Signature.

Codurile unice OTP (One Time Password) sunt utilizate pentru identificarea pentru serviciile Alo 24 Banking si Click 24 Banking si autorizarea operatiunilor efectuate prin Alo 24 Banking iar codurile unice DS (Digital Signature) sunt utilizate pentru autorizarea operatiunilor efectuate prin Click 24 Banking.

Solutiile CLICK 24 Banking si  ALO 24 banking sunt  disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate cont curent.

Bucuresti, 17.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.