Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clientii BCR au platit taxe si impozite

prin Internet banking si banking prin telefon in valoare de peste 400.000 lei

· Numărul clienţilor care au folosit acest serviciu numai în luna Ianuarie a.c. este egal cu cel înregistrat pe întreg anul trecut; aceste date ne arată faptul că din ce în ce mai mulţi clienţi optează pentru utilizarea acestui serviciu
· Utilizatorii de Internet banking şi banking prin telefon de la BCR au la dispoziţie şabloane predefinite care permit plata taxelor şi impozitelor
· Pot fi plătite taxe şi impozite către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul de asigurări sociale de sănătate ori bugetele administraţiilor locale
· Serviciul este gratuit, fără comisioane la plată; opţiunea este disponibilă fără preînregistrare pe siteurile administraţiilor publice centrale sau locale

Banca Comercială Romană (BCR) oferă clienţilor săi persoane fizice posibilitatea achitării contribuţiilor, impozitelor, taxelor sau altor obligaţii faţă de bugetul statului sau bugetele administraţiilor locale prin intermediul serviciului de Internet banking – Click 24 Banking şi Phone banking – Alo 24 Banking, aceştia efectuând din momentul lansării acestui serviciu (ultimele 4 luni din anul trecut) peste 270 de tranzacţii, în valoare de circa 250.000 lei.

„Clienţii noştrii au primit extrem de bine serviciul oferit de BCR. Acum ei pot să îşi achite contribuţiile, impozitele, taxele sau alte obligaţii faţă de bugetul statului sau bugetele administraţiilor locale prin intermediul serviciului de Internet banking – Click 24 Banking şi phone banking – Alo 24 Banking. Acest lucru este confirmat de numărul tot mai mare a tranzacţiilor înregistrate în luna Ianuarie din acest an. Am înregistrat numai în această lună un număr egal de tranzacţii cu cel înregistrat pe parcursul anului trecut iar aceste date ne arată faptul că din ce în ce mai mulţi clienţi optează pentru utilizarea acestui serviciu”, a declarat Valentin Florin Galatanu, directorul executiv al Directiei Tranzacţii Bancare din cadrul BCR.

Valoarea tranzacţiilor înregistrate în luna Ianuarie este de peste 150.000 lei.

Prin intermediul celor două servicii de Internet banking – Click 24 Banking şi phone banking – Alo 24 Banking, BCR pune la dispoziţia clienţilor o alternativă comodă, eficientă la costuri zero prin care clienţii din toată ţara pot plăti impozite şi taxe precum: impozitul pe venituri din activităţi independente, impozitul pe venituri din valorificarea drepturilor de proprietate intelectuală, taxe consulare, taxe pentru eliberări de permise şi certificate, amenzi şi alte sancţiuni, asigurări sociale pentru venituri din prestări de servicii, impozitul pe clădiri de la persoane fizice, impozitul pe terenuri de la persoane fizice, impozitul pe mijloacele de transport deţinute de persoane fizice, impozitul pe venituri din concesiuni şi închirieri, etc.

Utilizatorii Click 24 Banking BCR şi Alo 24 Banking BCR pot utiliza şabloanele predefinite de BCR, care permit plata taxelor şi impozitelor fără a necesita preinregistrarea pe siteurile administraţiilor publice centrale sau locale.

Totodată, clienţii persoane fizice pot să efectueze plata şi la ghişeele BCR, caz în care va trebui să se prezinte la bancă cu ordine de plată tipărite în formatul pus la dispoziţie de Ministerul Finanţelor. De asemenea, clienţii pot face plaţi/operaţiuni şi în numele altei persoane fizice.

Detalii tehnice

Cadru legislativ în vigoare permite Ministerului Finanţelor Publice să deschidă conturi tranzitorii la instituţiile de credit, pe bază de convenţii bilaterale încheiate între părţi, cu scopul de a colecta contribuţiile, impozitele, taxele sau alte obligaţii faţă de bugetul general consolidat de la contribuabilii persoane fizice, clienţi ai instituţiilor de credit respective.

Banca transmite către Ministerul Finanţelor Publice, prin intermediul unui canal securizat, un mesaj electronic conţinând detaliile complete privind operaţiunile de plăti individuale aferente sumelor colectate. În baza informaţiilor cuprinse în mesajul electronic, Ministerul Finanţelor Publice asigură transferul sumelor către conturile corespunzătoare de venituri bugetare, în termen de maxim o zi lucrătoare de la data creditării contului deschis la trezoreria operativă centrală.

Bucuresti, 01.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.