Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clientii ALTEX au gasit solutia de a iesi din criza

ALTEX lanseaza noua campanie corporate “Chibzuitu’”

ALTEX lanseaza o noua campanie de comunicare cu spoturi TV sub numele generic “Chibzuitu’”, realizata de agentia 23 Communication Ideas.

Noua campanie ofera o viziune centrata pe “Cel mai mic pret din Romania!” si este un raspuns la situatia economica dificila care continua sa persiste. Campania va consta atat din spoturi corporate, de 30 de secunde, dar si din spoturi promotionale tactice pentru fiecare categorie importanta de produse.
Personajul campaniei este un om obisnuit care a gasit solutia la iesirea din criza, satisfacandu-si totusi dorintele – a parasit orasul si economiseste orice: apa, caldura, curent electric, combustibil, alimente. Spiritul sau de persoana chibzuita il insoteste peste tot: se targuieste, se uita la orice pret, calculeaza cele mai bune variante de cheltuieli. Cu toate acestea “Chibzuitu’” are casa plina de produse electronice si electrocasnice pentru ca, evident, s-a bucurat de “cel mai mic pret din Romania” la magazinul Altex.

“Altex si agentia 23 Communication Ideas au o colaborare de succes probat si speram, in continuare, garantat. Dupa celebrele “Da’ halatu’, cat e halatu’?’”, “Era tat-su, ma…” si “Madame Multimedia”, noua serie promite sa seduca consumatorul cu acelasi umor si sa creeze din nou un personaj. Prin aceasta  campanie Altex isi consolideaza strategia de comunicare si isi propune sa sublinieze pozitonarea brand-ului ALTEX – magazinul care ofera consumatorului produse la cele mai mici preturi”, declara Cristian Moanta, Director Marketing.
“Actorul Gabriel Radu este un prieten de-al nostru mai vechi. Cine isi aminteste prezenta sa “pe sticla”, in publicitate sau show-uri de divertisment, sunt sigur ca nu se mai intreaba de ce l-am ales pe el sa fie “noul client Altex”. Gabi a dat din nou dovada maiestriei sale actoricesti intr-o serie de spoturi inconfundabil Altex, care isi propun, pe langa transmiterea mesajului, sa demonstreze ca pauza publicitara mai poate descreti frunti si naste personaje memorabile”, a adaugat Bogdan Naumovici, director de creatie la 23 Communication Ideas si regizorul spoturilor.   

Campania se adreseza persoanelor care au un comportament aspirational, dar care obtin venituri la nivelul pe care il permite perioda dificila pe care o traversam cu totii si in consecinta urmaresc optimizarea raportului pret/calitate, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani – perioada din viata cand trebuie sa realizeze acumularile materiale. Campania isi doreste sa ofere o perspectiva corecta asupra conceptului care sta la baza ofertei ALTEX: tehnologie pentru orice buzunar. Ideea principala a mesajului este accesibilitatea, consumatorul avand posibilitatea de a achizitiona produse cu performante foarte bune, cu consumuri mici, din magazinele ALTEX. Preturile multor produse au fost repozitionate pentru a sustine campania si suntem increzatori in efectul noii comunicari – clientii fideli vor continua sa achizitioneze produsele promovate din magazinele ALTEX la “cel mai mic pret din Romania”. Daca produsele promovate se vor regasi la pret mai mic in alte magazine, ALTEX va asigura returnarea dublului diferentei (*).

(*) Regulamentul promotiei „ALTEX – Cel mai mic pret din Romania” poate fi consultat pe site-urile www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro. 

Bucuresti, 13.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.