Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clienții AFI Cotroceni trăiesc multicolor

Traieste Multicolor, AFI Cotroceni

În lunile martie și aprilie, cel mai mare mall din România desfășoară campania Trăiește multicolor, prin care îi îndeamnă pe clienții săi să adopte un stil de viață plin de culoare.

AFI Cotroceni le propune clienților să se bucure de atmosfera călduroasă și colorată din mall, adusă de conceptul noii campanii, Trăiește Multicolor. Este deja știut că primăvara culorile prind viață, iar oamenii au mai multă energie. În plus, toate aceste stări sunt amplificate de o serie de evenimente speciale care sparg monotonia vieții de zi cu zi, de la Mărțișor și Ziua Femeii, până la Florii sau Paște. Tocmai de aceea, cel mai mare mall din România aduce clienților săi cea mai variată gamă de produse… multicolore!

Traieste Multicolor, AFI Cotroceni

Îndemnul de a trăi multicolor propus de AFI Cotroceni a fost inspirat de noile colecții și diversitatea serviciilor de care clienții AFI Cotroceni se pot bucura. Cele 300 de magazine și spații de petrecere a timpului liber din cel mai mare mall din România sunt pregătite să coloreze primăvara celor care urmăresc noile trenduri în materie de fashion, sau caută să se distreze într-o atmosferă plină de viață. În plus, AFI Cotroceni le oferă clienților un motiv în plus de bucurie: inspirație pentru a trăi primăvara la cote maxime. Aceasta vine chiar de la cele mai îndrăgite bloggerițe de fashion din România: Dana Rogoz, Alina Ceușan, Diana Enciu, Alina Tănasă sau Carmen Grebenișan, care vor oferi tips & tricks dar și surprize wow tuturor celor care acceptă provocările multicolore.

„Primăvara aduce o stare de bine fiecăruia dintre noi și ne-am dorit să recreem această senzație în mall-ul nostru. Pentru a ne asigura că mesajul nostru ajunge la cât mai mulți dintre clienții AFI Cotroceni, am ales să ne asociem cu lideri de opinie care știm că sunt apreciați pentru alegerile lor vestimentare și pot să îi inspire pe clienții noștri să trăiască multicolor”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Campania „Trăiește multicolor” se va încheia la finalul lunii aprilie, astfel că cei ce vor călca pragul mall-ului vor avea ocazia să descopere decorațiuni colorate și multe alte surprize. Astfel, AFI va crea un cadru perfect asortat acestei perioade în care oamenii obișnuiesc să fie în căutarea cadourilor ideale pentru cei dragi și pentru ei înșiși. Mai multe detalii despre campanie puteți găsi pe www.aficotroceni.ro sau pe pagina de Facebook AFI Cotroceni.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.