expoplast Sibiu 2019

Ciucas a acordat o cabana la munte prin

“Programul de răcorire globală”

Lilian Matei este norocosul care, de acum încolo, se poate feri de temperaturi ridicate şi poate savura berea adevărată de la munte în propria cabană. Cum i-a acordat Ciucaş ocazia de a se bucura de spiritul montan oricând va dori? Prin organizarea promoţiei “Programul de răcorire globală”, derulată începând cu 15 august şi oferirea drept “cel mai răcoritor” premiu a unei cabane chiar în locul de unde provine Ciucaş – Munţii Piatra Craiului. Norocosul câştigător al premiului în valoare de 165.000 de RON, care a descoperit inscripţia “cabană la munte” sub capacul unei sticle de 0.5 L de bere Ciucaş, are 57 de ani şi este din Suceava. “Mă gândesc la cabană ca la locul perfect unde nepoţii mei îşi vor petrece vacanţele. Departe de zgomotul oraşului şi de temperaturile ridicate, în mijlocul naturii şi al aerului proaspăt de munte. Este cu atât mai important pentru mine, cu cât nu am mai fost de ani buni la munte”, a declarat Lilian Matei.

“Aşteptam cu interes să apară marele câştigător, mai ales că prin intermediul promoţiei îi pregătisem un premiu atât de… “răcoritor”. Ne-am dorit ca iubitorii de bere Ciucaş să simtă cu adevărat spiritul montan pe care brand-ul îl reprezintă, aşa că o cabană s-a dovedit a fi premiul cel mai potrivit.”, a declarat Andreea Bârsan, Brand Assistant Ciucaş.

Prima promoţie naţională dezvoltată de brand, “Programul de răcorire globală” Ciucaş a avut ca principale obiective creşterea  indicatorilor de consum şi dezvoltarea distribuţiei la nivel naţional. Alături de celelalte programe de comunicare derulate de-a lungul anului, promoţia a contribuit şi la creşterea vânzărilor, anul 2007 fiind unul extrem de promiţător din acest punct de vedere.

“2007 a fost cel mai dinamic an din istoria mărcii, numai în ultimul trimestru vânzările crescând cu peste 30%. Cele două personaje, Cornel şi Mitică, au fost readuse constant în atenţia consumatorilor prin diferite programe de comunicare – de la noul spot TV de anul acesta, la promoţia naţională sau festivalul Montanfest pe care îl organizăm în fiecare vară în zona Braşovului. Toate acestea au creat o relaţie mai strânsă cu consumatorul care a interacţionat mai mult cu valorile brand-ului.”, a adăugat Andreea Bârsan, Brand Assistant Ciucaş.

Pe lângă cabană, promoţia a oferit iubitorilor de bere Ciucaş premii în valoare totală de 441.000 RON şi constând în 5000 de baxuri de bere Ciucaş şi 2000 de kit-uri de răcorire globală Ciucaş alcătuite dintr-o pălărie de soare, o geantă frigorifică, o insignă şi două sticle de bere Ciucaş la PET de 2L. Păstrând linia de comunicare a brand-ului, promoţia i-a avut ca personaje centrale pe Mitică şi Cerbul Cornel. De această dată cei doi prieteni au fost prezentaţi în ipostaza unor cercetători preocupaţi de efectul temperaturilor ridicate asupra omenirii, soluţia ingenioasă la această problemă fiind chiar berea Ciucaş.

Bucuresti, 12.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *