free download 78 travel guides written by experts

Ciuc Premium descopera prietenia autentica alaturi de Ogilvy

Ogilvy& Mather, agentia de brand a Ciuc Premium,  a dezvoltat cea mai recenta campanie de imagine a marcii de bere din portofoliul Heineken Romania. Derulata la nivel national pe canalele TV, in outdoor si in presa scrisa, campania reprezinta o celebrare a prieteniei autentice, ca mesaj esential al brandului Ciuc Premium.

“Dupa 2008, care a insemnat pentru Ciuc Premium consolidarea pozitionarii de pret premium printr-o comunicare menita sa intareasca perceptia de calitate superioara a produsului si prin lansarea unui nou ambalaj pe masura, anul acesta a venit momentul ca brandul sa mai faca un  pas si sa-si afirme valorile si aspiratiile printr-o campanie de imagine care se adreseaza consumatorilor la nivel emotional.”, declara Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy. 
 

Campania “Prietenia autentica”, dezvoltata de echipa Ogilvy, contureaza noul teritoriu de pozitionare a marcii, care se centreaza in jurul ideii de autenticitate intr-o lume moderna, autenticitate interpretata in contextul prieteniei.

Ciuc Premium vorbeste despre prietenia fireasca, sincera si trainica, intalnita din ce in ce mai rar, dar pretuita de publicul-tinta al marcii, de prietenia adevarata in numele careia ai fi in stare sa faci eforturi iesite din comun. Aceasta este diferenta intre prietenia sustinuta de Ciuc Premium si prietenia tip “iesit la terasa” si atat.
Evident ca aceasta prietenie autentica se manifesta si in contextul consumului de bere (ba chiar acesta este unul dintre cadrele predilecte de manifestare a sa), iar noua campanie incearca sa o surprinda cu o nota de bunadispozitie si umor specifice comunicarii in categoria berilor.  

“Spotul TV face o demonstratie a ceea ce inseamna <sacrificiul pentru prietenii adevarati>, insa nu intr-o nota meditativa, filozofica, reflexiva, ci cu amuzament. Astfel, personajul principal al spotului, aflat la o petrecere,  este pus la grea incercare atunci cand trebuie sa reziste farmecelor unor invitate, agresivitatii unui caine sau ploii neprevazute, insa el ramane loial bunilor sai prieteni si nu-si paraseste <postul> si rolul auto-impus de paznic al berii, ca sa nu riste sa-si lase prietenii fara Ciuc Premium.” povesteste Cristi Simion, copywriter Ogilvy.

Mesajul spotului TV este sustinut si explicitat printr-o ampla campanie de outdoor si presa, implementata la nivel national. Campania consta intr-o serie de executii care functioneaza ca o enciclopedie ilustrata, definind vizual cu ajutorul sticlelor de bere intelesurile conceptului de prietenie autentica in acceptiunea marcii Ciuc Premium.
 
Din partea Ogilvy, la realizarea campaniilor Ciuc Premium au lucrat tandemul creativ Cristi& Cristi (Cristian Simion – Copywriter, Cristian Dita – Art Director) si Oana Boghici (producator AV), sub supervizarea prieteneasca a lui Albert Nica (Executive Creative Director), coordonati de echipa de client service formata din Anca Nita (Account Manager),  Mihaela Vasilescu (Junior Account Executive) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).
Spotul TV a fost produs in colaborare cu casa de productie Tandem Film, in regia lui Richard De Aragues, iar vizualurile campaniei de print au fost realizate de fotograful Ciprian Tantareanu.

Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Marius Melesteu – Commercial Director, Andreas Stieber – Marketing Manager, Gabriela Galatanu – Group Brand Manager si Nadia Mitrica – Brand Manager.
De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Universal McCann.

Bucuresti, 01.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *