Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CityLife Shopping District, un nou centru comercial și de divertisment în centrul orașului Milano

CityLife Shopping District

· 100 de magazine și 32,000 m2 GLA
· O ofertă comercială exclusivă ce reunește renumite branduri de modă și accesorii, produse cosmetice și de îngrijire, electrocasnice și gadget-uri de ultimă generație
· Un proiect unic, realizat de studiouri prestigioase de arhitectură (Zaha Hadid Architects, One Works, Mauro Galantino)

Cel mai mare și mai inovator centru comercial urban de cumpărături din Italia, CityLife Shopping District, își așteaptă vizitatorii într-un mediu unic cu o ofertă comercială distinctă și atracții de agrement și wellness, creând o nouă lume în inima orașului Milano.

CityLife Shopping District va deservi 700.000 de persoane prin cele 100 de unități dedicate cumpărăturilor, restaurantelor, serviciilor, timpului liber și divertismentului, toate selectate cu atenție de către Sonae Sierra, în conformitate cu poziționarea premium și contextul inovator al întregului proiect.

CityLife Shopping District

Un mix de brand-uri de înaltă calitate

CityLife Shopping District oferă vizitatorilor săi șansa de a întâlni în cadrul centrului comercial numeroase mărci noi pe piața italiană, dar și de a redescoperi mărci binecunoscute și apreciate.

În segmentul dedicat casei și tehnologiei, se găsește primul magazin Huawei din Europa, dar sunt prezente și branduri dedicate casei și amenajării interioare precum HABITAT și Design Democracy. Printre brandurile din acest segment se numără și un important operator de telefonie, R-store Apple Premium Reseller.

Segmentul de sănătate și wellness este reprezentat de primul salon Nashi Argan din lume – un loc dedicat îngrijirii părului și a pielii, prima clinică de frumusețe Juneco și Drogerie Markt (DM) – magazin cu o ofertă vastă de cosmetice naturale și bio-alimente.

În selecția de branduri de modă și accesorii se regăsesc numeroase nume de renume: Adele Altman, Adidas, Beatrice B, Chantelle Lingerie, Ck, Dixie, Foot Locker, Guess, Imperial, Incontri, Jacadi, Omai, Pandora, Paolo Tonali, Piquadro, Sophie 4 Kids, Superdry, Tommy Hilfiger și Timberland.

În ceea ce privește segmentul de produse alimentare, CityLife Shopping District reprezintă intrarea pe piața italiană a restaurantelor Fresh Mex Calavera și Roadhouse Meatery (două formate noi și exclusive din lanțul Roadhouse al grupului Cremonini), dar și a barului american East River – Brooklyn Brewery, care se găsește în sala de mese a centrului comercial. Această zonă oferă caracteristici arhitecturale surprinzătoare semnate Zaha Hadid și se deschide direct în parcul verde al orașului.

CityLife Anteo reprezintă elementul-central de divertisment din Shopping District. Plasat în cadrul centrului comercial, va oferi un program de cea mai înaltă calitate cu cele 7 ecrane și o capacitate totală de 1.200 de locuri.

Armando Borghi, CEO CityLife, a declarat: “Suntem mândri să vă anunțăm deschiderea CityLife Shopping District, cel mai inovator centru comercial din Italia cu o ofertă comercială completă de produse alimentare, modă și divertisment și care se integrează perfect atât cu zona rezidențială, cât și cu clădirile de birouri proiectate de cei trei arhitecți extraordinari. CityLife reprezintă un exemplu al modului în care Milano se poate regenera și oferi un stil de viață nou”.

José Maria Robles, Directorul General al Property Management din Sierra Italia, a adăugat: “CityLife Shopping District, pe lângă faptul că este într-o locație cu adevărat fantastică, este capabil să satisfacă fiecare vizitator datorită unei selecții largi și realizate atent ce cuprinde cele mai bune mărci și în același timp reușește să anticipeze tendințele prin prezența unor noi operatori pe piața centrelor comerciale. Luându-și un angajament continuu, CityLife Shopping District va continua să se evidențieze pe piață și să surprindă clienții la fiecare vizită grație gamei de chiriași actualizată și a multitudinii de opțiuni de divertisment pe tot parcursul anului”.

Un proiect realizat de studiouri prestigioase de arhitectură

Design-ul proiectului se bazează pe trei componente arhitecturale distincte: galeria comercială de trei etaje proiectată de Zaha Hadid Architects; Piazza Tre Torri proiectat de One Works și artera comercială în aer liber, o vastă alee pietonală proiectată de arhitectul Mauro Galantino, ce are rolul de a asigura și o intrare simbolică în CityLife Shopping District dinspre zona rezidențială și restul orașului. Un alt element distinctiv este parcul CityLife, cu o suprafață de 170.000 de metri pătrați și al doilea ca mărime din Milano, care se desfășoară în jurul întregului proiect și care oferă vizitatorilor un spațiu verde închis traficului în care se pot plimba, se pot relaxa, pot juca jocuri și redescoperi natura în inima orașului.

Întregul proiect este deservit de noua linie metropolitană Purple (M5), care oprește la Tre Torri în Piazza cu același nume, precum și de transportul public la nivel de suprafață. De asemenea, vor fi disponibile aproximativ 1.500 de locuri de parcare pentru cei care doresc să ajungă la cartierul comercial cu mașina.

Pentru mai multe detalii, accesati CityLife Shopping District, pagina de Facebook si pagina de Instagram.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.