- Noua campanie Citroën pentru ë-C4 combină emoția cu ficțiunea. Aceasta reinventează povestea prieteniei dintre un om și un extraterestru.
- Regizată de Gary Freedman, campania va fi desfășurată pe toate canalele: TV, digitale, rețele sociale, postere și presă.
Extraterestrul „Mike” devine eroul conținutului digital, continuându-și aventurile pline de umor.
În noua sa campanie pentru ë-C4, Citroën se întoarce la tradiția sa de filme spectaculoase, combinând ficțiunea și emoția. Campania, regizată de cineastul Gary Freedman, spune povestea captivantă și neașteptată a prieteniei neverosimile dintre o tânără și un extraterestru.
Într-un film de anvergură, protagonista umană face tot posibilul ca să-și ajute noul prieten venit din altă lume să-și găsească nava spațială. Urmăriri palpitante în care sunt implicate elicoptere militare și mașini de poliție punctează aventura lor la bordul ë-C4. Dar tocmai când totul pare să se încheie cu bine, extraterestrul manifestă o adevărată obsesie pentru ë-C4, alegând confortul revoluționar al vehiculului în loc să-și continue călătoria galactică.
Un amestec unic de science fiction și emoție
„Am dorit să surprindem esența Citroën: să oferim vehicule care îmbină inovația, accesibilitatea și bucuria de a trăi”, explică Federico Goyret, director de marketing Citroën. „Această campanie explorează emoții universale precum încrederea și surpriza, subliniind în același timp confortul de neegalat al lui Citroën ë-C4.”
O producție ambițioasă
Pentru a da viață acestei aventuri, Citroën a apelat la o echipă de experți renumiți care au creat o coloană sonoră originală, îmbinând uimirea și suspansul cu efecte speciale extrem de realiste, acordând o atenție deosebită realizării lui „Mike”.
O lansare excepțională pe mai multe canale
Campania începe pe 2 februarie în Franța în format TV cu durata de un minut, înainte de a fi extinsă în Europa și Turcia. Campania este construită în jurul unui ecosistem digital bogat, care îl prezintă pe extraterestrul Mike în conținuturi amuzante și atractive, de la interacțiuni în reprezentanțele Citroën la aventuri mai ciudate pe rețelele sociale.
O tradiție a publicității inovatoare
Citroën continuă tradiția de campanii îndrăznețe și originale, precum „La Révolution” pentru ë-C3 și „Le Patineur” pentru vehiculele comerciale ușoare. Încă o dată, marca a reușit să combine umorul, cinematografia spectaculoasă și povestea captivantă.
Prin această campanie, Citroën invită toți șoferii – oameni sau extratereștri – să descopere ceea ce ar putea fi cea mai confortabilă călătorie din univers.