free download 78 travel guides written by experts

Ciserom te provoacă să încalți o țară întreagă

Ciserom lansează, astăzi, 18 aprilie a.c. concursul #RomâniiDeseneazăCiserom prin care îi provoacă pe tinerii cu spirit creativ, pasionați de design, să deseneze modelul de șosetă cu care să încalțe o țară întreagă. 

Tot ce trebuie să facă pentru a se înscrie în bătălia șosetelor este să realizeze o schiță pe care să o trimită apoi pe adresa de e-mail marketing@ciserom.ro. Pe 1 iunie va fi desemnat marele câștigător, care își va vedea propriul model produs în ediție limitată, cu semnătura sa pe etichetă, și scos spre vânzare pe magazinul online Ciserom, dar și în magazinele partenere din țară.


”Pentru orice aspirant la titlul de designer acesta poate fi un prim pas, un început de carieră. Creativitatea și competitivitatea sunt principalele noastre valori. Prin această inițiativa încurajăm tinerii să dea frâu liber imaginației, să îndrăznească să viseze și să aleagă arta ca modalitate de exprimare. Prin concursul #RomâniiDeseneazăCiserom ne-am propus să contribuim la dezvoltarea tinerilor, implicându-i în același timp în dezvoltarea Ciserom. Totodată, vine ca urmare a dorinței  de a apropia mai mult consumatorii de brand și implicit de produsele noastre” a declarant domnul Ispir Constantin, Director General Ciserom.

Din juriul care va desemna marele câștigător va face parte și Mirela Bucovicean, fondatoarea proiectului de succes Molecule-F, care sprijina designerii români. “Cred în proiectele sincere, care susțin valorile românești și care dau elan tinerilor designeri de modă. #RomâniiDeseneazăCiserom este un proiect care m-a prins din primul moment pentru că este genul de inițiativă care pune în prim-plan designerul și rezultatul talentului său. Susțin produsele autohtone și încurajez românii să poarte cu mandrie haine produse în România, de către români. Ca membru al juriului, voi aprecia originalitatea, îndrăzneala, dar și vandabilitatea modelului. Mă aștept la multă creativitate și îmi doresc să fiu surprinsă”, a declarat Mirela Bucovicean, fondator Molecule-F.

Desemnarea câștigătorului se va face prin cumularea votului publicului prin like pe Facebook și punctajul obținut din partea comisiei de jurizare formată din 3 reprezentanți Ciserom, Mirela Bucovicean, fondator Molecule-F și un repezentant din partea agenției de comunicare More than Pub. Pe lângă confecționarea modelului câștigător și introducerea acestuia în gama de produse Ciserom, designerul de șosete desemnat de Ciserom va primi cadou 100 de perechi din propria colecție, pe care să le ofere prietenilor. Următorii 3 clasați vor fi recompensați cu șosete pentru tot anul, câte un model distinct pentru fiecare lună.

Participanții sunt așteptați să trimită propriile creații de șosetă până pe 18 mai 2016, ora 12:00, pe adresa de e-mail marketing@ciserom.ro, nu mai mult de 2 schițe de persoană. Un singur model va fi câștigător! Detaliile și regulamentul de concurs se găsesc pe pagina www.facebook.com/Ciserom.

Compania Ciserom (CIorapi-SEbes-ROMania) s-a născut în anii ’20, în inima țării, în orașul Sebeș, județul Alba. Fabrica de ciorapi producea la înființare 210.000 de perechi de șosete lunar, cu 150 de muncitori. Brandul românesc a evoluat în timp și a devenit cunoscut atât în România, cât și în țări de pe mai multe continente, ajungând să scoată lunar, pe piață, 800.000 de perechi, cu 320 de muncitori. „Șosetele de Sebeș” se găsesc în rețelele de hypermarket-uri Carrefour Hyper și Express, Metro, Selgros, Cora, Hervis Sport, Kaufland, Real, DM Drogerie, dar și în magazine de cartier sau cu specific textil. În plus, compania deține două magazine proprii, ambele în orașul Sebeș, și vinde inclusiv online, pe platforma shop.ciserom.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *