Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cisco anunță noi funcționalități în platforma Webex, care permit utilizatorilor să se axeze mai mult pe confortul personal și pe construirea unei experiențe de lucru incluzive

Cisco logo
  • Începând din această vară, o parte dintre clienții Webex vor avea acces la date care vor permite utilizatorilor să se axeze mai mult pe confortul personal și pe construirea unei experiențe de lucru incluzive
  • Concepută încă din etapa de design pe principiul respectării vieții private, Webex People Insights permite utilizatorilor individuali și echipelor să-și stabilească și să-și atingă obiectivele legate de întâlniri, menținerea unui echilibru între viața profesională și cea personală, conexiuni și gestionarea timpului.
  • Noutățile prezentate se adaugă la cele peste 400 de funcționalități Webex lansate în ultimele 6 luni, concepute să ofere experiențe de colaborare incluzive și de încredere.

Cisco anunță mai multe noutăți aduse funcționalității Webex People Insights, care vor ajuta oamenii să lucreze mai inteligent, să combată burnout-ul și să permită experiențe de lucru incluzive. Disponibilă în noua platformă Webex, People Insights se aliniază la obiectivele pe care și le stabilesc utilizatorii în ceea ce privește întâlnirile, conexiunile, menținerea unui echilibru între viața profesională și cea personală și gestionarea timpului. Informațiile disponibile utilizatorilor sunt incluse în trei categorii: personale (Personal), de echipă (Team) și organizaționale (Organizational). Informațiile respectă principiile confidențialității, sunt securizate și sunt disponibile doar utilizatorilor.

Cisco logo

Pandemia are un impact semnificativ asupra modului în care lucrăm. 58% dintre angajați estimează că vor lucra opt sau mai multe zile de acasă în fiecare lună, iar în 98% din întâlniri vor participa utilizatori de la distanță, astfel că se prefigurează un nou mod hibrid de lucru. De aceea, este foarte important ca angajații să aibă acces la instrumentele care îi pot ajuta în activitățile pe care le desfășoară, indiferent de unde lucrează, iar una dintre oportunități este de a-i ajuta să-și gestioneze mai bine timpul și relațiile profesionale.

Accesul la informații despre tiparele zilnice de lucru le permite utilizatorilor să-și ajusteze modul de lucru și timpul alocat diferitelor activități, să selecteze persoanele cu care lucrează și să identifice subiectele pe care trebuie să le aprofundeze. De exemplu, pot vedea care este numărul de întâlniri pe care le acceptă, dar la care nu participă, cât de frecvent fac mai multe activități în timpul întâlnirilor, care sunt persoanele cu care colaborează cel mai des, câte întâlniri au loc în afara orelor de program ale echipei sau care sunt diviziile din organizație care au nevoie de suport. Mai multe detalii puteți afla din acest videoclip.

„La Webex, credem că totul începe de la utilizatori – de la oamenii cu care interacționează aceștia, până la rețelele pe care le construiesc și le dezvoltă”, a declarat Jeetu Patel, SVP și GM Security and Collaboration la Cisco. „Dorim să-i ajutăm pe oameni să aibă experiențe de lucru pozitive, productive și incluzive, indiferent dacă sunt așezați la aceeași masă sau sunt despărțiți de un ecran de colegii de echipă. Având acces la informații relevante care le permit să colaboreze fără probleme și să creeze conexiuni de calitate, utilizatorii își pot gestiona mai bine timpul și își vor schimba modul în care percep productivitatea și vor pune mai mult accent pe confortul personal într-un spațiu de lucru hibrid.”

„Cea mai prețioasă resursă a noastră este timpul. Modul în care decidem să ne petrecem timpul și să ne conectăm cu ceilalți ne afectează performanța și confortul psihic”, a declarat Fran Katsoudas, EVP și Chief People, Policy & Purpose Officer la Cisco. „People Insights ne ajută să ne planificăm ziua – pe baza priorităților, preferințelor personale și obiectivelor noastre – pentru a fi în cea mai bună formă la birou, acasă și în cadrul echipelor. Echipele sunt motorul organizației, iar datele pe care le obțin managerii îi ajută să acționeze cu empatie și, în același timp, să construiască echipe performante.”

People Insights îi poate ajuta pe angajați să acorde mai multă atenție confortului personal în următoarele moduri:

Personal Insights: Aceste date, disponibile numai pentru dvs., analizează tendințele și interacțiunile zilnice (cum ar fi colaboratorii și activitățile cheie), astfel încât să vă setați și să vă monitorizați preferințele personale. Acest lucru vă permite să vă adaptați colaborarea cu colegii și să vă concentrați asupra celor mai importante activități. De exemplu, cât de des acceptați întâlniri la care nu participați niciodată, faceți alte activități în timpul întâlnirilor sau nu utilizați funcția video? People Insights vă ajută să decideți când să refuzați sau să reprogramați o întâlnire pentru a vă asigura că vă îndepliniți obiectivele și vă păstrați același mod de lucru. De asemenea, vă ajută să vă implicați (puteți vizualiza obiceiurile de multitasking și partajare video în timpul întâlnirilor), astfel încât să puteți gestiona mai atent timpul pe care îl acordați celorlalți.

Team Insights: Aceste date oferă fiecărui membru al echipei o perspectivă asupra conexiunilor și obiceiurilor de colaborare pentru întreaga echipă, păstrând în același timp confidențialitatea. Rezultatul este o experiență de lucru incluzivă, în care metodele de lucru pot fi adaptate în beneficiul tuturor membrilor echipei. De exemplu, managerii sau liderii de echipă pot vedea care este procentul de întâlniri care au loc în afara orelor de program sau se pot asigura că se vor conecta cu oamenii și echipele potrivite.

Organizational Insights: Datele organizaționale oferă o imagine de ansamblu asupra tendințelor și modelelor de colaborare dintr-o organizație, pentru a vă ajuta să identificați diviziile care lucrează independent și echipele care pot beneficia de asistență suplimentară. De exemplu, dacă treceți la un nou model de afaceri sau la o nouă structură organizațională, care necesită noi modalități de colaborare, puteți monitoriza modul în care funcționează modelul și acționa acolo unde observați disfuncționalități.

Cisco ajută organizațiile să transforme spațiile de lucru și modul în care lucrează angajații, pentru a crea un viitor incluziv și experiențe confortabile de lucru pentru angajați, clienți, comunități și ecosistemul acestora.

Cu 600 de milioane de participanți lunar și 6 miliarde de apeluri în fiecare lună, Webex este una dintre puținele platforme care poate gestiona această transformare la nivel global. Webex ajută angajații să inoveze și să rămână productivi oriunde s-ar afla. În ultimele 6 luni, Webex a lansat 400 de funcționalități noi. Pe perioada pandemiei, Webex a continuat să ajute afacerile să prospere și a devenit o platformă integrantă pentru guverne, care au putut astfel să-și desfășoare activitățile de la distanță, pentru medici, care și-au consultat pacienții în condiții de siguranță și pentru profesori, care au predat elevilor de la distanță.

Spațiul de lucru hibrid

În întâlnirile virtuale, de câte ori v-ați aflat în situația de a scruta cu atenție participanții aflați într-o încăpere pentru a evalua reacțiile acestora? Datorită noului mod de lucru hibrid, care combină interacțiunile la distanță cu cele de la birou, este important să creați o experiență incluzivă pentru toți utilizatorii. Pentru a răspunde acestei provocări, Cisco Webex a dezvoltat funcționalitatea „People Focus”, care folosește tehnologii de machine-learning și AI și care va permite participanților aflați la distanță să se simtă mai conectați, prin furnizarea unui prim-plan al fiecărei persoane din cameră. Această funcție va fi disponibilă mai târziu în acest an.

Cisco a anunțat, de asemenea, noi tarife cloud pentru dispozitivele Webex, făcând experiențele inteligente de colaborare și mai accesibile, costurile fiind cu până la 50% mai mici.

Disponibilitate

People Insights va fi disponibilă la nivel global și va fi lansată etapizat, pe parcursul anului următor, fiind disponibilă din această vară pentru o listă de clienți selectați din SUA.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.