Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cine spune ca Mos Craciun e mos?

Întreabă FCB Bucharest, în cadrul campaniei de Sărbători derulată de Băneasa Shopping City

FCB Bucharest anunță câștigarea pitch-ului de creație pentru campania de comunicare de sărbători a Băneasa Shopping City.
Sub umbrela noii poziționări a centrului comercial, The City of Good Life, campania promoțională vine cu un concept fresh, modern și se adresează atât targetului general al complexului comercial, cât și publicului său exigent, având în vedere mixul de brand-uri pe care Băneasa Shopping City le găzduiește.

Pornind de la insight-ul că dintotdeauna Moș Crăciun a fost perceput ca fiind un bătrân cu barbă albă, iar ajutoarele lui, spiriduși îmbrăcați în verde, FCB Bucharest propune o răsturnare de perspectivă.

“Ce-ar fi dacă toate clișeele de Crăciun ar fi reinterpretate și aduse în contemporaneitate? Crăciunul din zilele noastre ar putea să arate și să transmită spiritul vremurilor de acum, să aibă personalitatea femeilor și bărbaților de azi. Ar fi interesant să vedem și un Crăciun exclusiv, elegant, sharp, modern și high-end”, spune Claudiu Dobriță, Director de creație FCB Bucharest.

Astfel, campania propune consumatorilor să descopere partea plină de stil a Crăciunului prin intermediul aplicației inovatoare pe piața centrelor comerciale, CITY iLOVE. Cu ajutorul acestei aplicații, utilizatorii pot scana bonurile de cumpărături de minimum 100 de lei făcute în Băneasa Shopping City și vor intra automat în tragerea la sorți pentru un BMW decapotabil și multe alte premii.

Campania este valabilă în perioada 1 – 24 decembrie și va fi comunicată în online, la radio, în interiorul centrului comercial, prin execuții OOH precum și prin acțiuni de BTL.

Echipa care a lucrat pentru această campanie:
Din partea FCB Bucharest: Sorina Borcescu, Client Service Director; Claudiu Dobriță, Creative Director; Tiberiu Papa, Art Director; Alexandru Tigoianu, Copywriter; Florin Ciobanu, Head of Digital; Andreea Șerbu, Account Manager; Ionuț Aldea, BTL Manager; Iulia Stanescu, Production Manager; Simina Lambrino, Group Account Director; Raluca Cosmoiu, Senior Account Executive; Alecsandra Roman, Head of Strategy.
Din partea Baneasa Shopping City: Alexandru Bogdan, Marketing Director; Ovidia Popescu, Campaign Coordinator; Andrei Serbu, Campaign Coordinator; Alina Pavel, Content Coordinator; Luca Ciceu, Loyalty Manager.

Bucuresti, 15.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.