Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cinci fragmente de monolit reptilian IAB Mixx ajung la Sector 7 HUB

IAB Mixx AwardS_Sector 7 HUB

Oculta Mondială, filiala Sector 7 HUB, mulțumește pentru cele cinci fragmente de monolit primite pe adresa redacției.

Surse din cadrul departamentului de recepție și manipulare marfă sugerează că în ziua de, în timp ce se anunțau live rezultatele festivalului IAB Mixx Awards România, la adresa unuia dintre membrii Sector 7 au fost livrate în secret (filmat live și public) 5 fragmente din monoliții celebri care au împânzit lumea și au creat o pătură de mister în mințile multor oameni cu inteligență debordantă.

Oculta Mondială și-a asumat deja acești monoliți, în special pe cel amplasat în România. Așa cum își asumă prin prezentul comunicat și fragmentele în formă de trofeu pe care le-am recepționat. Se pare că acestea au fost primite ca recompensă pentru campania creată de Sector 7 pentru clientul nostru Catmobile.ro: „Nu știm! Noi doar punem întrebări!” din toamna anului 2020.

IAB Mixx AwardS_Sector 7 HUB

Sunt acestea cu adevărat fragmente de monolit? Sunt trofee? Nu știm! Noi doar punem întrebări!

Dar asemănările nu pot fi o coincidență!

Surse din industria reptiliană de advertising și marketing spun că aceste fragmente sunt, în fapt, trofee IAB Mixx Awards, reprezentând:

  • Best MIXX Award – campania cu cele mai multe premii la categoriile la care a fost înscrisă
  • The Spiciest Influencer Marketing Award
  • The Most Flavored Integrated Advertising Campaign
  • The Most Appetising Video Advertising Campaign
  • The Juiciest Brand Advertising Campaign.

Vrem cumva prin prezenta ca reprezentanții Sector 7 HUB să le mulțumească tuturor celor care au fost implicați în proiect și ne-au ajutat să arătăm încă o dată că se poate face și altfel de publicitate – una de care publicul să se îndrăgostească și să devină parte naturală din pop-cultura românească?

Nu știm! Noi doar punem întrebări!

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.