free download 78 travel guides written by experts

Cif curata Romania de mesajele agresive care influenteaza negativ copiii

Cif, marcă a companiei Unilever, alături de MRM România si McCann Bucureşti, dau startul uneia dintre cele mai curajoase inițiative din România: curățarea străzilor de mesaje și însemne agresive, care pot influența într-un mod negativ buna dezvoltare a copiilor.

Conform unui studiu demarat de Unicef, violența psihică asupra copiilor are loc, de cele mai multe ori, la școală sau pe stradă și poate avea efecte devastatoare asupra copiilor, de la afecțiuni psihologice și cicatrici emoționale, până la probleme de adaptare în societate, la vârsta adultă1.

„Putem să ne ferim copiii de violență controlând televizorul sau calculatorul, însă nu putem controla străzile și nu îi putem feri de însemnele si mesajele agresive care îi pândesc la orice colț, pe orice perete. Misiunea lui Cif a fost mereu aceea de a menține și reda frumusețea suprafețelor din interiorul casei. Dorința de a păstra străzile curate și lipsite de mesaje agresive este o continuare naturală a misiunii noastre”, declară Dan Oprescu, Director Brand Building Unilever South Central Europe.

Campania „Cif curață România” se desfășoară la nivel național, în perioada 20 februarie – 30 mai și își propune înlăturarea mesajelor vulgare, cu potențial agresiv sau discriminatoriu de pe stradă, pe care le vor semnala locuitorii din toate orașele țării.

ORICINE poate să încarce pe www.cif.ro sau pe pagina de Facebook a campaniei https://apps.facebook.com/cifcurataromania/ fotografii cu mesaje sau însemne agresive întâlnite pe stradă, pentru ca Cif sa ajunga la ele si sa le curete.

De asemenea, special pentru aceasta campanie, pentru a simplifica procesul de identificare a locurilor care contin mesaje agresive sau discriminatorii, a fost dezvoltata o aplicatie de mobil:
Pentru Google Play (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=net.mready.cif
Pentru App Store (iOS):
https://itunes.apple.com/us/app/cif-curata-romania/id813771580?ls=1&mt=8.

“Aceasta campanie inovatoare nu este doar depre curatare. Este pentru prima data cand, in Romania, un brand ofera o unealta digitala unei comunitati, pentru ca acea comunitate sa-si poata schimba in bine viata, folosind tehnologia LBS, pentru a monitoriza locatiile pe care le curatam, la indemnul acestor oameni”, a declarat Nir Refuah, GM & Chief Innovation Officer MRM Worldwide Romania.

Înlăturarea mesajelor agresive sau discriminatorii constă în curățarea propriu-zisă a zonei de către o echipă specializată, atât cu produse Cif, cât și cu alte soluții de curățare special concepute pentru exterior, în funcție de suprafața curățată. Procesul de curățare este realizat și monitorizat de către o companie specializată, respectând toate normele de siguranță și având în vedere toate aprobările legale.

Locațiile curățate pe parcursul campaniei vor fi alese dintre fotografiile înscrise pe site de catre public, în limitele și condițiile regulamentului. Pe măsura finalizării operațiunilor de curățenie, pozele de înainte și după curățare vor fi disponibile în galeriile de pe website și de pe pagina de Facebook.

“Am pornit de la o tensiune relevanta pentru orice mama: cum imi protejez copilul de mesaje agresive, de continut ofensator? Tehnologia are o parte din raspunsuri: setari in televizor, in laptop sau in telefonul mobil. Dar ce setari poti face in strada? Nu poti decat sa incerci sa cureti, fizic, mesajele agresive. Nu avem pretentia ca toate problemele se vor rezolva in primul an de campanie. Dar speram ca e o platforma pe termen lung si contam, tot pe termen lung, si pe sprijinul oamenilor“, a declarat Alexandru Dumitrescu, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

Campania „Cif curață România” a debutat cu un documentar teaser, difuzat in mediul on line timp de 7 zile iar spotul TV care prezinta detaliile campaniei si cum se poate publicul larg implica in aceasta, va fi difuzat statiile TV. Campania CIF va fi sustinuta print-o comunicare consistenta in mediul on line, ce va cuprinde video bannere, social media, o aplicatie pentru smart phone-uri si prezenta pe bloguri.

Echipa Unilever implicata proiect: Dan Oprescu – Director Brand Building Unilever South Central Europe; Monica Tamas – Senior Brand Manager Household Cleaning Unilever South Central Europe; Anca Vraciu – Brand Building Executive Cif Unilever South Central Europe

Echipa McCann Bucuresti implicata proiect: Alexandru Dumitrescu – Executive Creative Director; Gabriela Alexandrescu – Group Account Director; Ioana Zamfir – Copywriter; Ionut Coanda – Art Director; Ana Maria Placinta – Account Manager; Ionela Tatu – Account Executive; Ileana Serban Parau – Senior Strategic Planner; Tiberiu Munteanu – A/V Manager; Carmen Bistrian – Corporate Communication Manager

Echipa MRM Worldwide Romania implicata in proiect: Nir Refuah – General Manager MRM; Oana Gheorghe – Copywriter; Bogdan Teodorescu – Senior Art Director; Bogdan Dinu – Junior Art Director; Ionela Buta – Client Service Director; Tina Cretu – Account Manager; Alexandra Visan – Web Developer; Bogdan Deaconescu – Web Developer

Echipa Momentum implicata in proiect: Andrei Toniuc – Chief Growth Officer; Dragos Vintu – Retail & Experiential Manager; Alexandra Tanase – Account Executive
Echipa McCann PR implicata in proiect: Ruxandra Vasilescu – Account Director; Bianca Severin – Account Manager

Echipa MindShare implicata in proiect: Clara Berindean – Group Account Director; Lavinia Andrei-Goia – Account Manager; Andreea Florescu – Digital Manager

1 //www.unicef.org/violencestudy/reports/SG_violencestudy_en.pdf .

Bucuresti, 24.02.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *