Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CIBER inlocuieste BMC Remedy cu CA Service Desk

Business-ul: CIBER, este o companie IT globala care construieste, integreaza si monitorizeaza aplicatii si infrastructuri pentru clienti business si guvernamentali. CIBER are 85 de birouri in 18 tari iar clientii sai fac parte atat din topul Fortune 1000, cat si din piata mijlocie.

Provocarea: CIBER avea nevoie de o solutie de suport prin care sa livreze servicii IT mai rapid, cu costuri mai mici si cu o calitate mai buna. Produsul BMC Remedy pe care il utilizau, necesita o mentenanta costisitoare, customizarile cat de mici insemnau un effort semnificativ iar integrile de tip third-party erau un cosmar. CIBER a cautat o solutie usor acesibila, usor de configurat, care sa fie usor de mentinut, care sa se integreze si sa se automatizeze cu celelalte solutii IT pe care le detine si care sa fie compatibila cu ITIL framework.

Solutia: CIBER a ales CA Service Desk pentru a face fata provocarii. CA Service Desk ofera management pentru incidente, probleme, schimbari, cunostinte, cereri si configurari, CMDB, toate acestea intr-o singura solutie. Compania a integrat Service Desk cu managementul resurselor, livrarii softurilor si operatiilor retelei pentru obtinerea unei solutii complete care sa imbunatateasca livrarea serviciilor si sa duca la o reducere a costurilor.

Rezultatul: CIBER a avut multe beneficii in urma implementarii produsului CA Service Desk. Aceasta solutie a scutit personalul companiei de o munca inutila, permitandu-le sa se concentreze asupra unor task-uri mult mai valoroase. Rezultatul implemetarii produsului CA Service Desk este faptul ca CIBER are acum costuri mai reduse pentru serviciile IT, productivitate a resurselor crescuta si satisfactie a clientului imbunatatita.

Bucuresti, 29.07.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.