Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Chivas Sound of Business

La MASTERING THE MUSIC BUSINESS, prima conferință internațională dedicată industriei muzicale din România, Chivas și Kooperativa 2.0, cu sprijinul Star Management și ARCUB, au prezentat Chivas Sound of Business și au pus pe masă oportunități și exemple despre cum afacerile pot face o echipă de success împreună cu muzica, pentru a schimba lumea în bine. În timpul celor două zile de conferință, Chivas Sound of Business a adus specialiști, artiști și antreprenori și i-a pus față în față cu moderatorii emisiunii, pentru a dezbate integrarea antreprenoriatului social în industria muzicală din România.

Chivas Sound of Business Pop-Up TV a însemnat 16 ore de streaming video online, pe parcursul a două zile, într-un talk show ce s-a desfășurat pe tot parcursul conferinței Mastering The Music Business, cu Cristian China-Birta, Anca Lupeș, Marius Matache și Andrei Vulpescu în rol de moderatori. Printre invitați s-au regăsit nume precum Radu Moldovan Petruț (Director de marketing Pernod Ricard România), Cornel Ilie (Trupa Vunk), Cristina Bazavan (jurnalist, blogger, PR), Sergiu Biriș (Trilulilu & Zonga) sau Bogdan Naumovici (publicitar). Transmisiunea live a fost asigurata de FlexiLive.com.

Interviurile realizate în cadrul emisiunii sunt editate și montate și urcate pe rețelele sociale, pentru ca toți cei interesați de industria muzicală să poată avea acces la ele.

În cele două zile ale evenimentului, s-au înregistrat peste 500 de menționări ale conceptului Chivas Sound Of Business în social media și în presa online, aducând un reach de aproape 500.000, obiectivul de awareness al conceptului fiind depășit cu 200%.

Chivas Sound of Business este o platformă creată de Chivas în cadrul The Venture, cu scopul de a crea spații de întâlnire și expresie ale antreprenorilor după program.

Obiectivul urmărit prin această activare a fost de a asocial brandul Chivas cu industria muzicală, cu focus pe component socială a acestei industrii, ca o continuare a proiectului de success The Venture, prin care Chivas a selecționat un start-up românesc cu impact social pentru a-l trimite la finala internațională de la Shanghai.

Misiunea Chivas Sound of Business este aceea de a reuni comunitatea de business într-un cadru informal, în care muzica dictează atmosfera: cluburi, concerte, conferințe dedicate industriei muzicale.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.