Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Chellomedia achizitioneaza Minimax, precum si alte canale TV importante

din regiunea Europei Centrale şi de Est

Chellomedia, divizia europeană a Liberty Global, Inc. a achiziţionat un important număr de canale pentru reprezentanţa sa operativă cu sediul în Budapesta, Chello Central Europe.

Ultimele achiziţii, Minimax, TV Paprika, TV Deko şi Filmmuzeum, au fost tranzacţionate separat şi achiziţionate de la fondatorii acestora, astfel, portofoliul de canale al Chello Central Europe atinge cifra de 7 posturi în regiune. Portofoliul mai include canalele Sport 1 şi 2, precum şi un canal “joint venture” cu MGM. Noile canale achiziţionate ilustrează preocuparea continuă a Chellomedia în ceea ce priveşte televiziunea tematică, lifestyle, filme şi divertisment. Mike Moriarty, Managing Director al Chello Central Europe spune: “Suntem foarte mulţumiţi de noile achiziţii; este cea de-a patra tranzacţie a noastră în CEE în ultimele 12 luni, iar acest lucru reprezintă interesul şi încrederea noastră în televiziunile tematice din regiune. Avem planuri mari pentru noile canale din portofoliu, care se constituie deja în branduri foarte apreciate de către audienţă. Vom încerca să extindem aria de distribuţie pe teritoriile existente, timp în care vom continua creşterea calităţii programelor şi a cotei de piaţă”.
Chellomedia s-a dezvoltat semnificativ prin achiziţionarea restului de 50% din acţiunile grupului Minimax, liderul canalelor tematice pentru copii din regiune, precum şi Sport1 şi 2, două canale premium de sport. Toate aceste canale au o distribuţie foarte largă, mai ales pe teritoriul României, Ungariei, Republicii Cehe şi Slovaciei.

Tranzacţiile au fost încheiate la începutul lunii Octombrie, 2007.

Despre Minimax
Televiziunea Minimax este cel mai important canal de televiziune pentru copii din Europa Centrală şi de Est. În România, difuzarea programelor Minimax a început în anul 2001, la doi ani după apariţia din Ungaria, iar în anul 2004 a început emisia în Cehia şi Slovacia. În scurt timp, a devenit cel mai vizionat canal tematic pentru copii în aceste ţări, menţinându-şi această poziţie şi în prezent. Popularitatea lui este în creştere nu numai în cadrul copiilor, ci şi pe piaţa serviciilor de televiziune prin cablu, unde este unul dintre cele mai cerute canale pentru copii.

Despre Chellomedia
Chellomedia, divizia europeană a Liberty Global, Inc. este printre primele companii de media şi distribuţie de canale, conţinut şi servicii video din Europa. Companiile ce operează în cadrul diviziei conduc şi organizează activitatea a 24 canale TV şi, de asemenea, servicii digitale, broadband şi “on demand” în toată Europa. Numărul total de gospodării care beneficiază de serviciile Chellomedia este de peste 188 milioane. Chellomedia are în portofoliu compania de operaţiuni aflată 100% în proprietatea sa, Zonemedia, prin intermediul canalelor sale Zone Reality, Zone Horror şi Extreme Sports Channel, iar regional, în Peninsula Iberică, prin Multicanal, în Benelux, unde Chellomedia operează canalele premium de sport şi de filme, Sport1 şi Film1, precum şi în Europa Centrală şi de Est, prin Minimax, Sport 1 şi canalul “joint venture” MGM Central Europe.

Despre Liberty Global
Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB şi LBTYK) este unul din cei mai importanţi operatori de cablu de pe plan internaţional, care oferă servicii avansate de video, voce, Internet, pentru a facilita accesul clienţilor săi către o lume a divertismentului, comunicării şi informaţiei. Începând din 30 Iunie 2007, Liberty Global operează reţele de telecomunicaţii care acoperă aproximativ 16 milioane de clienţi din 17 ţări, printre care, Japonia, Chile, Australia şi o mare parte din Europa. Operaţiunile Liberty Global includ de asemenea divizii importante de media şi programe, aşa cum este şi Chellomedia în Europa.

Bucuresti, 11.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *