free download 78 travel guides written by experts

Check Point – Rezultate financiare record in Q2 2010

·    Venituri: 261,1 milioane $, cu o creştere de 17% de la an la an

·    Venituri pe produse: 103,9 milioane $, reprezentând o creştere de 25% de la an la an

·    Profitul operaţional Non-GAAP: 144,7 milioane $, reprezentând o creştere de 24% de la an la an sau 55% din venituri faţă de 52% anul trecut ·    Câştiguri per acţiune (EPS) non-GAAP: 0,58 $, reprezentând o creştere de 21% de la an la an

·    Cash flow-ul din operaţiuni: 148,9 milioane $, cu o creştere de 32% de la an la an

Bucureşti, 26 iulie 2010. Check Point® Software Technologies Ltd., liderul mondial în securitate internet, a anunţat rezultate financiare record pentru trimestrul doi al acestui an fiscal, încheiat la 30 iunie 2010.

„Am avut parte de o creştere puternică a vânzărilor, stimulată de o creştere cu 25% a veniturilor din vânzarea de produse. Acest lucru ne-a permis să depăşim estimările privind veniturile şi să atingem cel mai înalt nivel al estimărilor în privinţa câştigurilor per acţiune”, a declarat Gil Shwed, preşedinte şi CEO, Check Point Software Technologies. „Creşterea veniturilor s-a realizat la nivelul principalelor game de produse şi zone geografice”, a adăugat Shwed.

Venituri totale: 261,1 milioane $, o creştere cu 17% faţă de 223,6 milioane $ în Q2 2009.

Profitul operaţional GAAP: 122,1 milioane $, o creştere cu 41% faţă de 86,7 milioane $ în Q2 2009.

Profitul operaţional Non-GAAP: 144,7 milioane $, reprezentând o creştere de 24% faţă de 116,4 milioane $ în trimestrul doi al anului fiscal 2009. Marginea operaţională non-GAAP a fost de 55%, faţă de 52% în Q2 2009.

Profitul net şi câştigurile per acţiune diluată GAAP: profitul net GAAP a fost de 102,9 milioane $, cu o creştere de 36% faţă de 75,6 milioane $ în trimestrul doi al anului fiscal 2009. Câştigurile GAAP per acţiune diluată au fost de 0,48 $, cu o creştere de 33% faţă de 0,36 $ în Q2 2009.
Profitul net şi câştigurile per acţiune diluată non-GAAP: profitul net non-GAAP a fost de 122,4 milioane $, cu o creştere de 21% faţă de Q2 2009. Câştigurile per acţiune non-GAAP au fost de 0,58 $, cu o creştere de 21% faţă de 0,48 $ în cel de-al doilea trimestru al anului fiscal precedent.
Veniturile amânate: la 30 iunie 2010, compania înregistra venituri amânate de 414,8 milioane $, o creştere de 15% faţă de 362,1 milioane $ înregistrate la 30 iunie 2009.
Cash flow: cash flow-ul din operaţiuni a fost de 148,9 milioane $, cu o creştere de 32% faţă de 112, 7 milioane $ în Q2 2009.
Programul de răscumpărare al acţiunilor: în timpul celui de-al doilea trimestru al anului fiscal 2010, Check Point a răscumpărat 1,5 milioane de acţiuni în valoare de 50 milioane $.

Principalele evenimente de business în activitatea recentă a Check Point:

·    Introducerea soluţiei DLP pentru prevenirea pierderilor de date – o nouă categorie de produse pe bază de soluţii network-based care previn scurgerile de informaţii sensibile către destinatari accidentali din afara organizaţiei.

·    Achiziţia Liquid Machines – Check Point a achiziţionat compania cu sediul central în Boston, unul dintre liderii în protecţia datelor, cu produse premiate pentru criptarea documentelor, schimb de date securizat şi protejarea informaţiilor companiilor. Achiziţia extinde portofoliul vast al Check Point de produse pentru protecţia informaţiilor.

·    Noul SmartEvent Software Blade – o soluţie de management unificat al securităţii pentru vizibilitate în timp real a evenimentelor la nivelul multiplelor sisteme de securitate, inclusiv Firewall, Intrusion Prevention (IPS), DLP şi puncte de lucru finale.

·    Îmbunătăţiri semnificative antivirus şi în performanţa filtrării URL – tehnologie de streaming novatoare care creşte semnificativ performanţa software blade-urilor acestor operaţiuni cu până la 80 de ori.
·    Performanţă crescută pentru aplicaţiile entry level & mid range – Check Point a introdus noi aplicaţii entry level cu performanţă Gigabit la mai puţin de 800 $. De asemenea, a extins performanţa aplicaţiilor entry level şi mid-range existente (UTM-1 130, 270, 570, 1070 şi seriile 2070) cu firewall de până la patru ori mai performant şi îmbunătăţiri de până la patru ori a performanţei conexiunilor pe secundă.
·    Firewall nou pentru segmentul „Consumers – noua ediţie a ZoneAlarm Firewall include servicii DefenseNet care analizează automat malware-ul prin intermediul serviciului nostru cloud. Noua ediţie ZoneAlarm a primit în decursul acestui trimestru unele dintre principalele premii ale industriei.
“Rezultatele financiare record pe care compania le-a înregistrat în Q2 2010 reprezintă o bună încheiere a primei părţi a acestui an. Am continuat să înregistrăm creşteri  top & bottom line concomitent cu extinderea portofoliului nostru de produse”, a concluzionat Shwed.

Bucuresti, 26.07.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *