Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Check Point – 245,1 milioane $ venituri in Q1 2010

Check Point® Software Technologies Ltd., liderul mondial în securitate internet, a anunţat rezultate financiare record pentru trimestru întâi, încheiat la 31 martie 2010.

„Am obţinut rezultate record în primul trimestru, atingând previziunile noastre atât pentru venituri, cât şi pentru câştigurile per acţiune, obţinând o creştere puternică în toate regiunile”, a declarat Gil Shwed, preşedinte şi CEO Check Point Software. „Software Blade Architecture de la Check Point continuă să influenţeze cota pentru blade-urile de software, ajutând la obţinerea veniturilor din servicii. Având în vedere aceste rezultate excelente, am obţinut lichidităţi din acţiuni în valoare de 218 milioane $ pentru acest trimestru şi acum avem balanţe de casă care depăşesc 2 miliarde $.”, a mai spus Shwed.

· Venituri totale: 245,1 milioane $, cu o creştere de 26% în comparaţie cu 195 milioane $ în primul trimestru al anului fiscal 2009.
· Venitul operaţional GAAP: 115,9 milioane $, cu o creştere de 26% comparativ cu 92,3 milioane $ în acelaşi trimestru al anului 2009. Venitul operaţional GAAP din primul trimestru al anului 2010 a inclus amortizarea suplimentară dată de taxele nete pentru bunurile materiale în valoare de 3,3 milioane $ – achiziţia dispozitivelor de securitate de la Nokia, care a fost finalizată în al doilea trimestru a anului 2009.
· Venitul operaţional non- GAAP: 137,6 milioane $, cu o creştere de 26% de la an la an, în comparaţie cu 109,0 milioane $ în primul trimestru al anului fiscal 2009. Limita operaţională non- GAAP a fost de 56%, la fel ca în acelaşi trimestru al anului 2009.
· Venitul net şi câştigurile per acţiune diluată – GAAP: Venitul net GAAP a fost de 98 milioane $, cu o creştere de 21% în comparaţie cu 80,9 milioane $ în primul trimestru al anului 2009. Câştigurile per acţiune diluată GAAP au fost de 0,46 $, cu o creştere de 21% comparativ cu 0,38 în acelaşi trimestru în 2009. Venitul net GAAP în primul trimestru al anului fiscal 2010 a inclus amortizarea suplimentară a taxelor nete pentru bunuri materiale în valoare de 3,3 milioane $ (care au reprezentat 0,02 $ în câştiguri per acţiune diluată – GAAP) – legat de achiziţionarea dispozitivelor de securitate de la Nokia, care a fost finalizată în al doilea trimestru al anului 2009.
· Venitul net şi câştigurile per acţiune diluată – Non-GAAP: Venitul net non-GAAP a fost de 116,8 $, cu o creştere de 22% în comparaţie cu 95,5 $ în primul trimestru a anului 2009, iar câştigurile per acţiune diluată – Non-GAAP au fost de 0,55, cu o creştere de 22% în comparaţie cu 0,45 $ în acelaşi trimestru al anului fiscal 2009.
· Venituri întârziate: la 31 martie 2010 aveam venituri întârziate de 419,8 milioane $, cu o creştere de 29% comparativ cu 325 milioane la 31 martie 2009.
· Lichidităţi din acţiuni: 217,8 milioane $, cu o creştere de 27% în comparaţie cu 171,8 milioane $ în primul trimestru al anului 2009.
· Programul de răscumpărare al acţiunilor: În primul trimestru al anului 2009, Check Point a răscumpărat 1,5 milioane de acţiuni, la un cost total de 50 milioane $.

De la începutul anului, Check Point a lansat o serie de produse și tehnologii noi:

Soluția Check Point pentru Prevenirea Pierderii de Date (DLP) – o soluţie bazată pe reţea care ajută afacerile să schimbe accentul în ceea ce priveşte pierderea de date, de la detecţie la prevenire prin protejarea prealabilă a informaţiilor sensibile – regulamente, informaţii confidenţiale şi private – ferindu-le de pierderi accidentale.

Noua SmartEvent Software Blade – o soluție de management unificat al securității pentru vizibilitate în timp real la nivelul mai multor sisteme de securitate, inclusiv Firewall, Prevenirea Intruziunii (IPS), Prevenirea Pierderii de Date (DLP) şi puncte de lucru finale.

Îmbunătățirea semnificativă a performanțelor programelor antivirus și a filtrării adreselor URL – utilizarea unei tehnologii de lucru în flux crește spectaculos performanța software blades, iar porțile de securitate Check Point sunt actualizate fără niciun cost adițional. În plus, Check Point a extins tehnologia sa brevetată de accelerare SecureXL și la dispozitivele UTM-1, crescând semnificativ performanța echipamentelor de tip firewall.

Check Point Abra – o soluție pentru un mediu de lucru virtual sigur, care se instalează de pe un stick USB criptat şi care oferă companiilor o alternativă sigură și convenabilă pentru asigurarea accesului la reţea a PC-urilor terţe.

Criptare automată ZoneAlarm DataLock pentru întreprinderi mici și consumatori – echipat cu autentificare pre-boot, ZoneAlarm DataLock previne accesul utilizatorilor neautorizați la informațiile stocate, criptează automat tot conținutul hard drive-ului pentru a proteja datele private confidențiale de pe laptopuri și agende electronice.

De-a lungul primului trimestru, Check Point a câștigat o serie de premii și distincții în industrie:

Pentru a șasea oară, Check Point a câștigat premiul „SC Magazine Reader Trust Award for Best Enterprise Firewall”. În Marea Britanie, Check Point a primit un important premiu de la CRN: “Security vendor of the year”.

În regiunea Asia Pacific, Check Point a câștigat cinci premii – două „PC Market Hong Kong Best of I.T. Awards”, unul pentru securitatea punctului final de lucru de la Check Point și unul pentru dispozitivele de securitate completă Check Point UTM-1; CRN India a numit Check Point Channel campion la securitatea generală de rețea; și PC3 Platinum Brand Election 2009 din Hong Kong a apreciat atât securitatea punctului final de lucru de la Check Point, cât și soluțiile SSL VPN Check Point.

Amnon Bar-Lev, vicepreședinte operațiuni de teren globale, Check Point, a fost numit în 2010 „Channel Chief” de către Everything Channel’s CRN pentru al treilea an consecutiv.

„Primul trimestru a marcat un început foarte bun al anului. Am înregistrat rezultate record și ne-am extins și mai mult piața căreia ne adresăm prin intrarea pe două segmente noi: mediu virtual securizat cu Abra și prevenirea pierderii datelor cu soluția noastră DLP. Prin introdocerea celor mai recente inovații tehnologice și soluții de securitate, Check Point este poziționat astfel încât poate răspunde cerinţelor de securitate ale unei afaceri, indiferent de mărimea acesteia”, a concluzionat Shwed.

Bucuresti, 29.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.