Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CHAINSAW EUROPE anunta initiativa de vanzari globale

Un nou site – www.chainsaweurope.com

Chainsaw Europe lansează o campanie de promovare globală a centrului Est European de post-producție digitală pentru spoturi TV, spectacole de televiziune şi filme venind în întâmpinarea tendinței de globalizare a producției.

Ca și confirmare a acestei tendințe, în ultimele trei luni, echipele de vânzari ale Chainsaw Europe au călătorit la Istanbul, Londra, Beirut şi New York City pentru a identifica oportunități în acest business caracterizat de mobilitate.

“Un lucru extraordinar în România este forța de muncă de înaltă calificare care rezonează cu tot ceea ce înseamnă cultura anglo-americană, iar acum, datorită cablurilor cu fibră optică, materialele pot fi livrate oriunde în lume într-o clipă”, spune John M. Florescu, fondator Chainsaw Europe și CEO al grupului Centrade.

De curând, Chainsaw Audio a creat muzică pentru show-uri celebre de televiziune precum American Idol şi So, you think you can dance? De asemenea, la începutul anului, Chainsaw a devenit primul şi singurul studio din România aprobat de Dolby pentru trailere de film şi mixaj de sunet.

Ca parte a acestei iniţiative de extindere, Chainsaw Europe anunță lansarea noului sau website. Site-ul complet integrat care prezintă un nou logo al studioului, susține intenția de extindere globală a studioului adăugând noi țări pe lista celor peste 12 țări cu care Chainsaw lucrează din Statele Unite ale Americii, UK, Europa și Orientul Mijlociu. Designul site-ului este realizat de Kubis Interactive şi echipa Chainsaw Europe.

Chainsaw Europe a devenit rapid unul dintre furnizorii de servicii de editare de top la nivelul regiunii, lucrând pentru stații TV precum BBC, Discovery Channel, HBO sau pentru companii multinaționale. Chainsaw este unul dintre colaboratorii de post-producție preferați ai Procter & Gamble. Matt Lucas a ales să lucreze cu Chainsaw Europe pentru serviciile de post-sincron pentru serialul Little Britain precum și actorul de film și televiziune, Tim Roth.

În advertising, Chainsaw a colaborat pentru editarea online și efectele speciale cu agenții precum Grey UK, Grey Turcia, Grey Polonia, Publicis New York, Saatchi Polonia și Leo Burnett Liban.

Site-ul are o nouă interfață prietenoasă, uşor de utilizat, care face legătura între secțiunile dedicate serviciilor de film, publicitate și audio. Spoturile, trailerele filmelor și scurt metrajele pot fi vizualiate, iar site-ul este conectat la toate platformele de Social Media ale Chainsaw Europe: Facebook, Twitter, Vimeo, Soundcloud și YouTube.

Site-ul oferă un tur virtual complet al studioului și echipamentelor precum și posibilitatea de a cunoaște echipa Chainsaw.

Studioul Dolby, proiectat în colaborare cu experții Dolby din Los Angeles şi Roma, a fost construit din ziduri speciale care au 50 de centimetri grosime pe toate laturile, inclusiv podeaua. Camera de mixare este o simulare perfectă a unei săli de cinema.

Editorii Chainsaw au obținut cele mai multe premii din regiune, din care trei premii Gopo pentru Restul e tăcere (regia Nae Caranfil), Periferic (regia Bogdan George Apetri) şi Undeva la Palilula (regizat de Silviu Purcarete). Mulți dintre editori au fost citați pentru activitatea lor în Daily Variety şi in The Hollywood Reporter.

Chainsaw Europe este compania soră a Chainsaw SUA studio situat în inima Hollywood-ului şi este una dintre cele mai mari companii de acest tip din SUA.

Bucuresti, 27.05.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.