Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CGS România: Creștere cu 12% a business-ului în 2019

Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România

• Compania a ajuns la circa 4.000 de angajați în cele șapte centre din România
• Creșterea ratei de retenție a personalului în 2019
• Avantajele României pe piața internațională de BPO

Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing(BPO), anunță o creștere de 12% a cifrei de afaceri în 2019, comparativ cu anul anterior. Astfel, compania își menține ritmul de dezvoltare constant și organic înregistrat în ultimii ani.

“Anul 2019 a însemnat, pentru CGS România, o creștere a business-ului datorată extinderii activității pe segmentele financiar, suport tehnic, dar și pe zona de telesales și channel enablement. Astfel, am urmat strategia pe care ne-am propus-o, aducând în portofoliul companiei proiecte de o complexitate ridicată pentru a ne întări competitivitatea față de alte destinații de outsourcing din lume, precum Filipine sau India. De altfel, pe termen lung, ne dorim ca astfel de proiecte să reprezinte un procent tot mai mare raportat la întregul business din România”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Vladimir Sterescu, CGS România
Vladimir Sterescu, CGS România

Potrivit afirmațiilor sale, în 2019 Computer Generated Solutions a raportat și o majorare cu 10% a volumelor de proiecte noi, cât și deja existente. În ceea ce privește clienții companiei, Vladimir Sterescu subliniază că aceștia provin, în mod egal, atât de pe piața locală, cât și din SUA sau zona EMEA.

“Și anul trecut am observat o creștere tot mai mare a interesului companiilor românești sau a celor multinaționale prezente pe piața din România pentru serviciile de outsourcing locale. Acest lucru arată că acestea capătă o tot mai mare încredere în sectorul BPO autohton, mai ales în contextul dezvoltării business-urilor și, astfel, a nevoilor de suport rapid și specializat”, a mai spus managerul companiei.

Acesta a mai adăugat că anul trecut a fost marcat și de o evoluție a cererii pentru proiecte desfășurate în limba maghiară, CGS având aproximativ 2.000 de angajați specializați în acest sens în cadrul centrului din Miercurea Ciuc.

Rată de retenție mai bună a angajaților

Conform lui Vladimir Sterescu, 2019 a reprezentat pentru CGS România și un succes în ceea ce privește retenția angajaților.

“Activăm pe o piață în care rata de retenție a personalului este foarte scăzută, iar una dintre principalele noastre strategii a vizat îmbunătățirea acesteia. Astfel, 2019 a marcat o creștere a succesului de a ne păstra angajații în cadrul companiei. De altfel, estimez că în acest moment CGS România se situează peste media pieței de outsourcing în ceea ce privește acest aspect”, a punctat Vladimir Sterescu.

Potrivit acestuia, evoluția pozitivă a indicelui de reteție a venit ca un pas firesc al creșterii ponderii proiectelor mai complexe în totalul activităților companiei. Acest lucru a adus cu sine personal cu un background mai solid, pachete salariale și de beneficii semnificativ diferite și, de asemenea, poziții cu responsabilități mai ridicate. Mai mult de atât, diversificarea business-ului CGS pe plan local a oferit oportunități de evoluție în carieră pentru angajații deja existenți, aceștia fiind astfel motivați să rămână în organizație.

De asemenea, Vladimir Sterescu este de părere că CGS România și-a adaptat modul de a se raporta la noile generații de angajați, în special Millennials, la competențele și aspirațiile acestora, oferind astfel poziții care li se potrivesc mai bine și care, prin urmare, îi motivează pe termen lung.

Anul trecut a însemnat pentru CGS România și creșterea personalului cu circa 350 de noi angajați. Astfel, în acest moment, compania se apropie, în toate cele șapte centre din România – București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Mirecurea-Ciuc, Constanța și Galați – de 4.000 de angajați, dintre care doar 3% fac parte din management, restul fiind implicați direct în zona operațională, de deservire a proiectelor.

Avantajele outsourcing-ului în România

În ceea ce privește principalele avantaje competitive ale CGS România, dar și a externalizării de servicii pe piața locală de către companiile internaționale, Vladimir Sterescu este de părere că cel mai mult contează echipele specializate deja formate în cadrul CGS România, echipe ce au capabilitatea de a înțelege rapid business-urile clienților. De asemenea, un alt avantaj competitiv este puterea sa de a oferi suport atât în limba română, cât și în maghiară.

Mai mult de atât, pentru companiile europene și americane, piața din România rămâne la fel de interesantă în ciuda costurilor ușor mai ridicate comparativ cu alte țări, precum India sau Filipine, datorită avantajelor la nivel de grad de educație al forței de muncă. Astfel, pe plan local, acestea pot găsi suport specializat deoarece majoritatea angajaților din piața de BPO au studii superioare, un nivel mai ridicat de competențe și prezintă un mix vast de limbi straine.

“În cazul CGS România, faptul că putem oferi un cost optimizat datorită prezenței noastre în șapte centre pe plan local, dar și faptul că putem deservi clienții în 18 limbi străine diferite, reprezintă clar un avantaj atât pentru proiectele de suport venite de pe piața locală, cât și pentru cele din piața internațională”, a încheiat Vladimir Sterescu.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.