Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CERF 2007 te pregateste pentru viitor

În perioada februarie – mai, EXPOTEK desfăşoară o campanie de advertising pentru promovarea celei de a 16-a ediţii anuale CERF, cel mai mare forum IT&C din România.

Sub sloganul „CERF te pregăteşte pentru viitor”, campania se desfăşoară pe 3 tipuri de canale: outdoor, print  (apariţii  în peste 45 de publicaţii de business şi de specialitate) şi radio. Dacă anul trecut EXPOTEK a creat un “Oraş digital” în care orice utilizator avea posibilitatea să descopere soluţii menite să-i sporească confortul în viaţa de zi cu zi, ediţia din acest an promite să-l uimească pe însuşi Jules Verne.

CERF 2007 va avea loc în perioada 9 – 13 mai, la Romexpo şi va oferi vizitatorilor ocazia de a vedea, testa şi achiziţiona soluţii de ultimă oră din domeniul IT&C. Soluţii atât de inovative, încât aproape că ni-l putem imagina pe Jules Verne spunând: “Am gândit eu departe, da’ nici chiar aşa!…”. Toate aceste soluţii IT&C reprezintă noutăţi şi inovaţii la care puţină lume visa acum 30 de ani. Aşa am ajuns cu gândurile şi la cei ce în trecut nu s-au mărginit să privească în jur, să constate şi să dea din cap mulţumiţi, ci au îndrăznit, ba chiar s-au încăpăţânat să privească dincolo de prezentul lor, să-şi imagineze ce se va întâmpla peste mulţi ani sau cum va arăta lumea atunci când ei vor fi de multă vreme dispăruţi. Inventatori, scriitori de science fiction, vizionari ce şi-au pus de multe ori întrebarea „ce-ar fi dacă?”…

Conceptul şi vizualul campaniei au fost realizate de agenţia Cohn&Jansen.

Eveniment cu tradiţie pe piaţa românească, CERF este locul de întâlnire a producătorilor şi distribuitorilor de produse şi soluţii în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor cu utilizatori din cadrul comunităţii de afaceri, cu reprezentanţi ai băncilor, ai sectorului de servicii publice, învaţământ şi cercetare, ai instituţiilor de reglementare în domeniu, cu publicul pasionat de tehnologie şi cu presa. În 2006, CERF a atras peste 150 de firme expozante, peste 550 de mărci de prestigiu pe o suprafaţă expoziţională de 14.000 de metri pătraţi şi aproximativ 75.000 de vizitatori.

 Bucuresti, 19.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.