Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Centrul Regional de Servicii P&G București a împlinit 10 ani

Peste 160 de români susțin logistic toate brandurile P&G din țările EMEA

Centrul Regional de Servicii P&G București a sărbătorit 10 ani de activitate, în cea de-a doua parte a lunii martie a acestui an.

Centru de servicii de ultimă generație, acesta le facilitează tuturor birourilor companiei P&G din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) livrarea brandurilor îndrăgite, precum Pampers, Ariel și Oral B, către consumatori și clienți, întotdeauna la timp. Aniversarea celor 10 ani găsește acest centru regional modern într-o efervescentă creștere, cu peste 160 de experți români, care vorbesc în total 13 limbi străine și oferă suport pentru 66 filiale P&G, ce acoperă mai mult de 100 de țări.

Soluțiile de afaceri pe care le oferă Centrul Regional de Servicii P&G București se află în avangarda inovației la nivel internațional, așa cum este portalul dedicat furnizorilor, adaptat nevoilor acestora, unde utilizatorii își pot verifica online statusul. Ca parte a unei rețele sofisticate de primă clasă, împreună cu centrele din San Jose și Manila, echipa din București poate prelua responsabilitățile birourilor din alte regiuni, dacă este nevoie, asigurându-se astfel desfășurarea neîntreruptă a activităților.

“La baza dezvoltării constante a centrului a stat întotdeauna strategia orientată spre oameni, cu accent pe angajarea talentelor de top, cărora li se oferă șansa dezvoltării în interiorul companiei. Calitatea forței de muncă a fost unul dintre motivele principale pentru care P&G a ales România, în urmă cu 10 ani, pentru a deschide centrul aici”, declară April Cielica, coordonatorul Centrului Regional de Servicii P&G București. “Fiecare dintre colegii noștri vorbește cel puțin două limbi străine și are cunoștințe aprofundate asupra cadrului legislativ privind achizițiile și taxele în piețele pe care le susținem. Prin inovații și tehnologie de ultimă oră, ajutăm P&G să își îndeplinească misiunea de a-i servi pe consumatorii din întreaga lume, printr-o colaborare impecabilă cu furnizorii noștri. Vom continua să investim în inovație, pentru a fi în măsură să creștem numărul proceselor globale coordonate din București”, adăugă April Cielica.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm vizitați: www.pg.com.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.