Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Centrul de Evenimente The President în 2018: Rezultate financiare, investiții și creșteri progresive ale cifrei de afaceri

aperitiv

În anul 2018, Centrul de Evenimente The President a continuat trendul ascendent început în 2013, raportând o cifră de afaceri cu aproape 50% mai mare decât în 2017. În aprilie 2018, la împlinirea a 5 ani de activitate pe piața din București, compania raportase o creștere a cifrei de afaceri pe 2017 cu 35% mai mare decât în 2016 și peste 1000 de evenimente organizate în perioada 2013 – 2017.

Pe durata anului 2018, a fost organizat un numar semnificativ de evenimente în spațiile interioare și exterioare ale Centrului de Evenimente The President, cu 25% mai multe decât în 2017. Dintre acestea, peste 60% au fost evenimente private diferite (nunți, botezuri, cununii, petreceri private, prânzuri ocazionate de momente speciale din viața clienților, evenimente pentru copii etc.). Numărul evenimentelor corporate organizate în 2018 s-a dublat comparativ cu anii anteriori, crescând cu 30% ponderea evenimentelor de companie cu număr mare de participanți (între 400-800 de invitați).

Investițiile Centrului de Evenimente The President s-au dublat de la an la an, în perioada 2013 – 2018 compania investind în mod continuu în amenajări interioare și exterioare, personal, promovare, aparatură și facilități pentru clienți.

aperitiv

”Conceptul The President este un spațiu organizat în mod profesionist, gândit ca o afacere de durată care s-a dezvoltat în mod progresiv, de la an la an. Investițiile companiei noastre au inclus crearea unor spații speciale care să deservească evenimente ample, cu participarea a peste 1000 de persoane concomitent, amenajarea sălilor de evenimente cu mobilier modern și pereți mobili, utilarea profesionistă a bucătăriei cu aparatură de calitate, investiții în calificarea și retenția personalului, amenajarea terasei cu 600 de locuri, precum și investiții importante în modernizarea și întreținerea piscinei. Un loc aparte în bugetul anual l-a avut mereu investiția în promovare, avem bugete dedicate participării la evenimentele de profil, precum și bugete pentru activități de promovare online și offline. În prezent, numărul clienților s-a dublat, lucru care ne bucură, căci unul dintre obiectivele noastre este de a crea o comunitate de oameni îndrăgostiți de atmosfera petrecerilor marca The President”, a declarat Corin Romanescu, Owner and Founder Centrul de Evenimente The President.

În 2019, compania va continua investițiile în amenajarea și modernizarea terasei, a spațiilor de evenimente și a piscinei, alocând bugete de promovare, bugete pentru întreținerea și modernizarea aparaturii, precum și bugete pentru cheltuieli legate de atragerea și perfecționarea personalului.

Pentru anul 2019, compania estimează o creștere cu 50% a numărului de evenimente private organizate în sălile Centrului de Evenimente The President și o creștere cu 30% a ponderii evenimentelor corporate organizate în spațiile interioare și exterioare ale complexului The President.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.