Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Centrofarm este primul lant farmaceutic care isi deschide magazin pe Facebook,

in cadrul unei aplicatii dezvoltata de agentia Tuio

Începând cu luna iunie, Tuio dezvoltă campanii promoționale pentru Centrofarm, prin intermediul aplicației fBoutik, pe pagina de Facebook a cunoscutului lanț de farmacii. Clienții Centrofarm pot cumpăra până pe 19 iulie produse chiar din pagina de Facebook Centrofarm, în cadrul tab-ului dedicat, Centrofarm Fan Shop. Conceptul este semnat de Tuio, agenția care a coordonat și implementarea aplicației. Sub mesajul „Răcoreste-ți tenul, potolește-i setea”, prima campanie care va fi promovată în aplicație este adresată fanilor apei termale și le permite acestora să achiziționeze produsul la un preț special, exclusiv în shop-ul de pe Facebook.

„Știm că fanii noștri de pe Facebook și-au arătat în nenumărate rânduri aprecierea față de produsele și serviciile Centrofarm, și ne-am dorit să găsim o modalitate inedită de a le mulțumi că sunt alături de noi. Având o experiență deja confirmată în implementarea aplicației fBoutik, Tuio ne-a propus această soluție creativă și eficientă prin care fanii se vor bucura de oferte în exclusivitate, în timp ce se relaxează și poartă conversații cu prietenii pe Facebook”, a spus Oana Iftime, Director Marketing Centrofarm.

Aplicația are la bază funcționalitatea “Open Graph”, cu ajutorul căreia orice interacțiune în shop poate fi promovată vizbil, prin notificări apărute prietenilor din listă. Astfel, în newsfeed vor apărea acțiuni precum “Andrei a cumpărat produsul X din Centrofarm Fan Shop”.

„Ne așteptăm la un grad ridicat de interacțiune din partea fanilor în aplicația Centrofarm Fan Shop și suntem convinși că rezultatul final va fi unul benefic pentru ambele părți, fanii urmând să se bucure de oferte speciale, iar Centrofarm de promovare virală și vânzări”, a spus Ludwig Petre, Managing Director Tuio.

Aplicația propune o experiență completă de shopping, fără ca utilizatorii să fie nevoiți să părăsească platforma Facebook. Pentru a achiziționa unul dintre produsele din aplicație, fanii trebuie să intre în tab-ul de shop disponibil pe pagina de Facebook Centrofarm. Înainte de a-și alege produsul preferat, aceștia au opțiunea de a naviga printre produsele din aplicație, pentru a vizualiza mai multe detali despre oferte. Cu ajutorul unor setări speciale în aplicație, utilizatorii pot alege sa împărtășească coșul de cumpărături cu prietenii din listă sau să facă o surpriză, oferind cadou unul dintre produsele din aplicație.

Centrofarm Fan Shop oferă numeroase beneficii utilizatorilor: toți clienții care cumpără produse din shop vor primi vouchere în valoare de 30 lei, pe care le vor putea folosi la achiziționarea unor produse din farmaciile Centrofarm. În continuare, consumatorii sunt invitați să urmărească pagina de Facebook Centrofarm, pentru a afla noutățile ce urmează.

Despre Tuio

Tuio este un model nou de agenție. Înființată în 2011, Tuio dezvoltă strategii de comunicare și campanii online care integrează cele mai importante platforme de socializare. Serviciile agenției îmbină creativitate și know-how tehnic, care ajută clienții să livreze consumatorilor campanii ultra personalizate. Portofoliul de clienți ai agenției include companii de renume din domenii precum fashion, beauty, farma, horeca și persoane publice.

Mai multe informații despre Tuio puteți găsi pe //www.tuio.ro sau pe pagina de Facebook; https://www.facebook.com/tuio.ro.

Despre Centrofarm

Având peste 80 de ani de experienţă în domeniu, Centrofarm deţine în prezent 55 de farmacii, dintre care 34 în Bucureşti şi 21 în ţară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt poziţionate în centrele comerciale mari – un procent unic pe piaţa farmaceutică românească. Farmaciile Centrofarm au adus în exclusivitate în România branduri cu renume internaţional, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), GoldNutrition, Purasana (suplimente alimentare) şi Lytess (textile cosmetice). Pe lângă produsele specifice oricărei farmacii, Centrofarm le oferă clienţilor şi cea mai variată gamă de produse tehnico-medicale, textile cosmetice şi echipamente medicale.

Mai multe informaţii despre Centrofarm puteţi găsi pe www.centrofarm.ro sau pe pagina de Facebook: facebook.com/centrofarm.

Bucuresti, 30.06.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.