Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Centrele de plasament unde a ajuns “Caravana Jucariilor” saluta initiativa Diviziei de Business

a grupului Realitatea – Catavencu

Pe 18 si 19 decembrie Divizia Business Media a Grupului Realitatea – Catavencu, alaturi de Fundatia Vodafone, Fundatia RTC, Europolis Asset Management Romania, casa de avocatura Musat&Asociatii si casa de avocatura NNDKP (Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen Attorneys & Counselors) s-au transformat in mesagerul Craciunului, pornind “Caravana Jucariilor”.

In cadrul campaniei “Prietenii lui Mos Craciun” , initiata de Divizia Business Media s-au oferit jucarii copiilor din cateva centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov, dovedind preocuparea diviziei fata de latura spirituala a societatii romanesti.

Demersul campaniei a devenit un adevarat sprijin pentru 360 de copii fara posibilitati materiale din centrele de plasament, Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni, Centrul Sfantu Stefan din Bucuresti, „Satul Copiilor Bucuresti” (Sos Satele Copiilor Romania) si centrele organizate in structura Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectie a  Copilului, din judetul Ilfov: Centrul Voluntari pentru Protectia Copilului Ilfov, Centrul Domnesti si centrele din Peris si Tancabesti, care gazduiesc copii cu handicap sever.

Orice jucarie mica poate sa insemne o bucurie mare pentru aceste suflete incercate de neajunsurile vietii.

“Succesul acestei campanii il reprezinta bucuria si speranta pe care care am avut prilejul sa le daruim copiilor prin aceasta initiativa”, declara Sorin Freciu, presedintele Diviziei de Business Media Realitatea-Catavencu.

Cristiana Ionescu, reprezentant relatii publice in cadrul SOS Satele Copiilor Romania a fost impresionata de campanie, spunand ca  “Ne bucura sa vedem implicarea divizei Business Media a grupului Realitatea – Catavencu in oferirea unor sarbatori minunate pentru copiii si tinerii ocrotiti de SOS Satele Copiilor Romania. Avem incredere ca aceasta colaborare se va dezvolta si va deveni traditionala. Ne dorim ca acest exemplu sa fie urmat si de alte companii sau persoane ce pot oferi un dar cat de mic copiilor."

In numele copiilor si-au exprimat multumirea si Parintele Stanciu de la Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni. De asemenea, ”Satul Copiilor Bucuresti” prin Directorul Executiv Lucretia Moldoveanu ne declara ca “ne bucura sa vedem ca oamenii de succes se alatura proiectelor de succes” .

Speram ca aceasta campanie sa nu ramana un ecou izolat iar spiritul sarbatorilor sa insemne pentru acesti copii lumina si bucurie.

Din Divizia Business Media Realitatea – Catavencu fac parte: televiziunea de business The Money Channel, cotidianul Business Standard  si revista saptamanala Money Express.

Bucuresti, 19.12.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.